י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

שמחה בכפר חב"ד: סניף 'יד שרה' התחדש בחום משפחתי

המרא דאתרא- הרב מרדכי שמואל אשכנזי, ויו"ר הוועד- ר' בנימין ליפשיץ, חנכו ביום ראשון, השבוע, באירוע חגיגי ורב משתתפים, את סניף יד שרה בכפר חב"ד, לאחר שעבר שיפוץ וחידוש

שמחה בכפר חב"ד: סניף 'יד שרה' התחדש בחום משפחתי

"לרגע הזה המתנתי לאורך שנים. עכשיו אני אחוז התרגשות", אמר הרב פיני טרבניק, מנהל סניף יד שרה בכפר חב"ד, השבוע, באירוע חנוכת הסניף המשופץ בכפר, שחגג את האירוע, יחד עם עשרות אישים ובהם הרה"ג הרב מרדכי שמואל אשכנזי, ויו"ר הוועד ר' בנימין ליפשיץ, שהגיעו כדי לשמוח עם הרב טרבניק.

מנכ"ל 'יד שרה' משה כהן, הביא את ברכת הרב אורי לופוליאנסקי, נשיא ומייסד 'יד שרה' – ומשפחת 'יד שרה' כולה. "יש אנשים שעושים חסד ויש אנשים שנותנים הרגשה טובה כשהם עושים חסד", דברי כהן לבאים. "ר' פיני, הוא אדם משכמו ומעלה. לא זאת בלבד שידו הטובה ליוותה את התפתחות הסניף – הוא זה היודע לתת לבאים, הרגשה טובה כאשר דלתות הסניף נפתחות".

הסניף הראשון בכפר חב"ד, הוקם בביתו של הרב טרבניק, כסניף משפחתי – והתפתח עם השנים, למרכז השאלת ציוד רפואי ושיקומי המשרת רבים.

את ר' פיני טרבניק, מכיר כל תושב בכפר חב''ד: מהווי הכפר, מבית הכנסת, מהילדוּת, מהמכולת ובעיקר מן הרגע שר' פיני נחלץ לעזרתו במסגרת 'יד שרה' או כמתנדב מד''א.

הטלפון שלו זמין עשרים וארבע שעות ביממה, הוא נכון תמיד לעזור ולחלוק מהידע הנרחב שלו, בנושא רפואת החירום והמכשור הרפואי הביתי.

מורשת הנתינה והושטת יד עוזרת, עוברת במשפחתם עוד כאשר הרבנית רחל טרבניק ז''ל,, הרימה את הכפפה ויחד עם בני משפחתה, הפכה את ביתם הפרטי לסניף של 'יד שרה'. עד מהרה נישא שמה בכל האזור, ואנשים מהכפר ומערים סמוכות הגיעו לבית משפחת טרבניק, בכפר חב''ד, לשאול ציוד רפואי. הסניף שפתחה משפחת טרבניק, בכפר חב''ד, היה בין הסניפים הראשונים של 'יד שרה' מחוץ לירושלים.

גב' שושי ריבקין, פעלה לגיוס תרומות למען חידוש הסניף. ובזכות כך, הסניף הוותיק בכפר חב"ד, שהיווה עוגן הצלה לרבים – חידש את פניו. וישמח במתנדבים נוספים שיתקבלו בזרועות פתוחות, וכדי שיהיה ברור: זהו סניף משפחתי במלוא מובן המילה- התחיל כמבצע משפחתי של חסד, ונשמרת בו אווירת משפחה בכל יום של עשייה.

הרוח ההתנדבותית של משפחת טרבניק, שורה על כל אדם המגיע אל ביתם. ילדי הבית, החל מגיל צעיר מאד, גדלו על מורשת הנתינה של 'יד שרה'. הם ידעו היכן מונח כל מכשיר, מילאו טפסי השאלה וקיבלו את המשיבים בכל שעה, והמסורת המשפחתית נמשכת.





כפר חבד ביצים יד שרה יחצ שיף לא מעניין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד