כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

שומר המורשת: השיעור במוצ"ש ישודר בקול ישראל

פרסום ראשון: שיעורו של הראשל"צ הגר"י יוסף יועבר מידי מוצאי שבת בכל רחבי הארץ ברשת מורשת של קול ישראל

השיעור ביזדים. צילום: חנוך בר
השיעור ביזדים. צילום: חנוך בר

פרסום ראשון: הנהלת "קול ישראל" החליטה כי החל ממוצאי שבת הקרובה - פרשת וירא, ישודר שיעורו השבועי של הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף, הנמסר מבית הכנסת היזדים, בשידור ישיר ברשת מורשת של "קול ישראל" בקליטה איכותית בכל רחבי הארץ מהצפון ועד הדרום.

עד כה היה ניתן להאזין לשיעור השבועי בקו שמחדרה ועד גדרה, והחל ממוצש"ק הקרובה, יוכלו רבבות יהודים מדן ועד אילת לשמוע את משאו של הראשל"צ. תחילת השיעור מפיו של הרב המקדים התורן בשעה 20:30 ומיד לאחריו שיעורו של הראש"ל בשעה 21:00 בדיוק.

עסקנים ואישי ציבור מכל רחבי הארץ, קיבלו בשמחה ובסיפוק רב את החלטת הנהלת "קול ישראל", מפני שלתדרי רשת "מורשת" ישנה קליטה טובה, מצוינת, איכותית, טובה ורחבה בכל רחבי הארץ, ורבבות יהודים מהצפון ועד הדרום שהשתוקקו לשמוע בשידור ישיר את השיעור המסורתי שנמסר למעלה מיובל שנים על ידי הגר"ע יוסף זצ"ל, ובערוב ימיו הורה לבנו הראש"ל להמשיך את המסורת המפוארה במסירת השיעור המועבר בלוויין למאות אלפי יהודים לכל רחבי תבל, ולזכות את שבטי ישראל ועדת ישורון במוצאי יום מנוחה, יוכלו לשמוע באין מפריע.

כעת, גם מי שמתקשה להגיע לנקודות הלוויין, ואף נשים צדקניות, יוכלו להאזין בבתיהם לשיעור השבועי ולהביא ברכה לביתם. וזאת בנוסף למאות הנקודות הפרוסים בכל רחבי הארץ, ואלפי יהודים שגודשים את האולמות ובתי הכנסת מידי מוצאי שבת.

אחד ממאזיני השיעור הותיקים מציין ל'בחדרי חרדים' שמדובר בעצם במעין המשך המסורת, והחזרת עטרה ליושנה. משום שבזה הערוץ, שודרה פינת ההלכה של הגר"ע זצ"ל לפני למעלה משלושים שנה מידי ערב שבת.

התדרים אותם ניתן לקלוט היטב את השיעור השבועי הם:
בתדרים כלל ארציים אותם ניתן לקלוט היטב את השיעור: 104.8 105.1 105.3.
באיזור תל אביב והסביבה: 104.8. מרכז הארץ 105.3. ירושלים והסביבה: 104.8 105.1 105.3. באר שבע וצפון הנגב 100.7 104.8. חיפה והסביבה 104.8 וצפת והגליל 105.1.
מורשת שעור רדיו מוצאי שבת הגרע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד