כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
זה התנאי לחזרה למו"מ

לפיד חושף מי טרפד את הפשרה שהוסכמה

ראש האופוזיציה יאיר לפיד חשף היום בריאיון כי הפשרה בעניין עילת הסבירות הייתה סגורה לחלוטין, עד הצטרפותם של השרים בן גביר ולוין | תקף את ראש הממשלה: "גורם נזק בראיונות בחו"ל"

לפיד חושף מי טרפד את הפשרה שהוסכמה
נתניהו ולפיד במליאת הכנסת צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

ראש האופוזיציה יאיר לפיד חשף היום בריאיון ל'כאן 11' כי הצדדים בשיחות שהתנהלו למציאת פשרה בעניין עילת הסבירות "הגיעו להסכם על פשרה ואז בן גביר ולוין נכנסו לחדר וטרפדו את העסקה".

עוד הוסיף כי מעתה הדרישה לקיום השיחות מול הקואליציה תותנה בשנה וחצי של שקט מוחלט כדי לדון בהמשך החקיקה.

בעניין הריאיונות של נתניהו בחו"ל אמר כי הם "גורמים לנזק וראש הממשלה מקיים אותם כדי לקנות לעצמו "שתי דקות של שקט". על הירידה שלו בסקרים האחרונים אמר: "אולי אנחנו עושים משהו לא נכון. יחד עם זאת אני מקווה כי ההלם והכאב של מתנגדי הרפורמה יתורגמו לקולות בקלפי".

יחד עם זאת, הבהיר היום יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין בריאיון 'לחדשות 12' כי, "הסיפור שכל פעם מישהו שם וטו בקואליציה ומאיים כשיש פשרה - נגמר".

אדלשטיין אמר בריאיון הנרחב שהעניק לחדשות 12: "אני לא מתאם את הדברים שלי, דיברתי על עצמי. שמחתי גם לשמוע את חה"כ דוד ביטן מתבטא בנושא. אני מבין שיש עכשיו עוד נוספים שלמדו את הלקחים. אני רואה את הדיבורים על מחנאות ועל התארגנות פוליטית, אנחנו כרגע חפצי חיים, יש פה עם ומדינה וצריך לעשות הכול כדי לא להעמיק את הקרע, לא בצה"ל ולא בשום מקום אחר".

לפיד נתניהו הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד