כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מעלים על נס

פארק המדע החדש של נס ציונה נפתח למשקיעים

ההצלחה עוברת לנס ציונה: משרדים בגודל 50 מ”ר ומעלה שכבר נמצאים בבנייה בפארק המדע החדש בנס ציונה-רחובות מוצעים כעת לבעלי הון עצמי של החל מ-₪170,000 בלבד – צפי להכנסה שנתית של כ- 25% מההון העצמי!

פארק המדע החדש של נס ציונה נפתח למשקיעים
פארק המדע בנס ציונה. הדמייה צילום: יח"צ

הותר לפרסום כי חברת צרפתי צבי ובניו, הבונה בימים אלו ממש את פרויקט המשרדים הבא בפארק המדע החדש של נס ציונה, מציעה כעת משרדים בגודל 50 מ״ר לבעלי הון עצמי של החל מ- ₪170,000 בלבד עם מימון בנקאי על יתרת התשלום. החברה מציעה כעת מגוון הטבות תשלום הכוללות בין היתר מימון הריבית על ההלוואה לרכישת הנכס עד לאכלוס – עבור המעוניינים בשימוש עצמי, או לחילופין עבור קהל המשקיעים, החברה מתחייבת למשקיעים על דמי שכירות מלאים בשנה הראשונה. ״זו עסקה נדירה הן עבור משקיעים – שמבינים עד כמה פוטנציאל הרווח עשוי להיות גבוה, והן עבור אלו המעוניינים לקנות משרד חדש באזור מבוקש לשימושם האישי״, אומרים בחברת צרפתי צבי ובניו.

״משרדים מושלמים לבעלי העסקים״

הפרויקט היוקרתי מציע שילוב של מתחם משרדים, בילוי, פנאי וקניות וכבר נחשב אחד הפרויקטים החמים ביותר כעת באזור השפלה. הפרויקט יכלול שני בנייני משרדים בני שבע קומות בשטח כולל של כ-17,800 מ”ר – 15 אלף מטר משרדים ושטחי מסחר של 2,800 מ”ר הפרויקט עוצב ותוכנן בעיצוב חדשני, אלגנטי ויוקרתי הכולל לובי מפואר, תקרות גבוהות וחניון אורחים. בבניינים תמצאו גם חדרי ישיבות משותפים בכל קומה לשימוש חופשי של כל דיירי הפרויקט. ״המשרדים מציעים מפרט טכני עשיר ואת החבילה המושלמת עבור העסקים״, אומרים בחברה.

ליצירת קשר אודות הפרויקט השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>


ההצלחה עוברת לנס ציונה

מעט מאוד פעמים נוצרת האפשרות להשקיע במתחם חדש, שנמצא בחיתוליו עם פוטנציאל אדיר שמתחיל להתממש. כאן לא תמצאו עשרות מגדלים צפופים והיצע משרדים אינסופי, להיפך. זהו אחד המתחמים היחידים ששומר על איזון בין כמות הפרויקטים מול ההיצע והביקוש. חשוב לציין שגם משרדי חברת צרפתי צבי יעברו לבניין החדש ויתמקמו בשתי הקומות האחרונות – השישית והשביעית, זאת לאחר עשרות שנים שבהן החברה פעלה מראשון לציון. בחברת צרפתי צבי ובניומגיבים על כך: ״אנחנו מאמינים מאוד בפרויקט – זו הסיבה שהחלטנו להעתיק את משרדי החברה אל אחד הבניינים החדשים בפרויקט״.

הפרויקט ממוקם בצמוד לפארק המדע רחובות

מיקום הפרויקט החדש נחשב לאסטרטגי ונגיש במיוחד: הגישה אל הפארק החדש היא מהנוחות באזור המרכז: בצמידות לכביש 431, כביש 1 ובקרבת כבישי 4 ו-6. כמו כן, תחנת הרכבת רחובות ממוקמת 5 דקות נסיעה וכוללת שאטלים הלוך חזור. בנוסף, האזור נמצא בקרבת מוסדות אקדמיים ומחקריים שביניהן מכון ויצמן, הפקולטה החקלאית של האוניברסיטה העברית והמכון הביולוגי בנס ציונה. כמו כן, דווח כי העסקים באזור משלמים ארנונה נמוכה משמעותית.

צפי להכנסה שנתית של כ- 25% מההון העצמי!

הצפי להכנסה מהשכרת המשרד הוא כ- ₪3,500בחודש שהם כ- ₪42,000 בשנה. מסכמים בחברה: ״הפרויקט כבר נמצא בבנייה והצפי למסירה הוא בתוך פחות משנתיים. נותרו 14 משרדים בגדלים שונים החל מ- 50 מ”ר ועד ל- 400 מ”ר עם הטבות תשלום והתחייבות לשכר דירה לשנה הראשונה שאנחנו מציעים עכשיו לזמן מוגבל בלבד במחיר של החל מ- ₪13,000 למ״ר״.

נס ציונה שיווק קרקעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד