כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

השירות ששם קץ להמתנה הארוכה במשרד הפנים

זימון תור בקליק, שירות אשר מאפשר לכם לבצע זימון תור משרד הפנים לחידוש דרכון בצורה נוחה, יעילה ומתקדמת יותר. בכתבה זו החלטנו להסביר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על אותה אפשרות וכל הסובב סביב נושא זה

השירות ששם קץ להמתנה הארוכה במשרד הפנים
שירות במשרד הפנים צילום: FREEPIK

עבור אלו שנוהגים לטוס לחו"ל באופן תדיר יחסית, חידוש דרכון הוא ככל הנראה צורך אותו יפגשו בשלב כזה או אחר. אולם, אנשים רבים חוששים מהרגע הזה שכן, בעבר משמע הדבר היה אומר כי עליכם כעת לחכות שעות על גבי שעות בתורים מתישים שנגמרים עקב העומס הבלתי פוסק שקיים על משרד הפנים. בדיוק לשם כך הומצא שירות זימון תור בקליק, שירות אשר מאפשר לכם לבצע זימון תור משרד הפנים לחידוש דרכון בצורה נוחה, יעילה ומתקדמת יותר. בכתבה זו החלטנו להסביר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על אותה אפשרות וכל הסובב סביב נושא זה. 

חידוש דרכון מקוון - המדריך השלם 

  • זימון תור לחידוש דרכון - הודות לשירות המקוון, כעת מתאפשר לכם לבצע זימון תור בקליק על מנת שתוכלו לבצע חידוש דרכון במשרד הפנים. על כן, עליכם להכנס אל אתר משרד הפנים וראשית לסמן בתיבה שאומרת "אינני רובוט". לאחר מכן, עליכם לעבור אימות - דבר שמתבצע על ידי רישום מספר הטלפון שלכם, כאשר אחרי שרשמתם אתם תקבלו מסרון עם קוד שמטרתו היא לאמת את זהותכם. אחרי שעברתם את האימות, תצטרכו להקיש את מספר תעודת הזהות שלכם, למלא את מספר הטלפון בשנית על מנת לקבוע את התור הרצוי ולבחור את לשכת משרד הפנים הקרובה לביתכם. אחרי שמילאתם אחר כל השלבים האלו, כעת תצטרכו לבחור את התאריך והשעה הרצויים. שימו לב כי אתם בוחרים תאריך שבאמת תוכלו להגיע בו ולא חלילה תיצרו מצב בו תור של מישהו אחר יתעכב עקב חוסר זמינות שלכם, אם כי במצבים שכאלו ניתן גם לערוך ביטול תור. 
  • תשלום חידוש דרכון - אחרי שביצעתם את השלב המקוון של זימון תור משרד הפנים לחידוש דרכון, תצטרכו לעבור לשלב תשלום חידוש דרכון שכן, מדובר בשירות בעל עלות כספית מסוימת. כמו כן, חשוב לציין כי החלק של ביצוע התשלום הוא פשוט למדי בהשוואה לחלק הראשון של זימון התור עצמו שכן, מדובר על חלק שכולל ארבעה שלבים פשוטים בלבד. כל שעליכם לעשות הוא למלא פרטים אישיים, לבחור בסעיף הנכון לגביכם באשר לסטטוס הדרכון הנוכחי שלכם, לסמן בתיבת ההסכמה כי אתם מאשרים ולעבור הלאה לשלב התשלום. לאחר שביצעתם את התשלום באתר אתם תקבלו קבלה לדואר אלקטרוני כי התשלום בוצע - חשוב מאוד לשמור את המייל הזה ולהראות אותו בלשכה.

לסיכום

אין ספק כי השירות המקוון של הזמנת תורים לחידוש דרכון הוא שירות נהדר לכל הדעות, זאת מאחר ומדובר בשירות שמאפשר לכם לחסוך זמן רב אותו הייתם מבזבזים בעבר על המתנה ארוכה מעבר לכל שיעור בתור לחדש דרכון. על כן, מומלץ מאוד להשתמש במדריך שהוזכר בכתבה זו על מנת שתוכלו לבצע זאת בעצמכם, לחסוך זמן יקר ולהזמין תור לחידוש דרכון.

משרד הפנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד