י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כי אין עוד אחת כמוך

את תהיי נעולה עליה: כך תבחרי את נעל החלומות שלך

תמיד חיפשת אותו. אחד כזה שיהיה רק שלך, צבעוני, שונה ובטעם משובח שיביע קצת מהייחודיות שיש בך, שלא יהיה עוד אחד, לא כמו כולם. עכשיו החלום שלך יכול להתגשם וגם בלי לשלם מחיר גבוה. רק שיהיה לך ברור, שאת הולכת להיות נעולה עליו. כי ככה זה כשבוחרים את השופרא דשופרא

את תהיי נעולה עליה: כך תבחרי את נעל החלומות שלך
מבחר נעליים צילום: יח"צ

לא יודעת מה איתך, אבל אני גיליתי ארץ חדשה צבעונית ומרתקת.

טוב, היא לא ממש רחוקה ונמצאת בקרבת מקום לכל אחת, גם פיזית וגם ווירטואלית. היא גם לא באמת חדשה וקיימת כבר שנים רבות אבל הכי חשוב שכרטיס הכניסה אליה לגמרי נגיש ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. אז לפני שאת מאמצת סתם את מוחך העמוס גם ככה, בניסיון לעלות על שמה של הארץ המובטחת, אגלה לך, אבל שיישאר בסוד, כדי שכל הטוב הזה, יישאר בעיקר בשבילנו.

טאאדדם--- קבלי את שופרא, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות שבה תגלי נוף מגוון, ייחודי וססגוני, שלא תמצאי בשום מקום אחר, של נעליים מ – ו – ש – ל – מ -ו - ת. מושלמות, אמרתי?! עזבי, זה לא מצליח אפילו לבטא אפילו קצת ממה שתראי שם. מכירה את זאת שגם כשהיא לובשת טישרט וג'ינס מהוה, תמיד נראית מיליון דולר כי הנעל הייחודית נעל שלה תפסה את הפרונט וכולן מכרכרות סביבה לשאול מאיפה ומה? אם גם את רוצה כמוה, זה המקום!

כי רק בשופרא לצד חווית קנייה מעולם אחר, תמצאי את הדה בסט של הנעליים הכי עדכניות, שיקיות ונוטפות סטייל כזה של קלאס באפס מאמץ אבל גם כזה שנוזל ממנו גלואו של אירוע נוצץ. על הסטייל דיברנו, אבל מה עם הנוחות ועם זה שמדובר במותגי בוטיק ייחודיים ומקוריים? ורגע, רגע, עצרי הכל! סיפרתי לך על המחיר???

כי ממש עכשיו זה הזמן לבצע בשופרא את הקנייה הרווחית ביותר שלך לשנה זו בסייל המטורף של  עד 40% הנחה.

מבינה? - במקום לקנות נעל בכל מקום אחר שהוא לא מותג ייחודי ובטח לא נוח ואיכותי, באותו המחיר (ואולי גם בפחות ממנו) תוכלי לקנות נעלי מותגים מרחבי העולם, איכותיות, יפהפיות ונוחות ממש שלכל זוג טון מיוחד ואמירה אישית משלו וכזה שלא תראי בשום מקום אחר. זוכרת שעוד רגע עונת השמחות חוזרת, ושממש עוד מעט, תקופת החגים? אז מה יותר שווה ומשתלם מלקנות היום את הניו קולקשיין של מחר, במחיר מצחיק שישמשו אותך לכל השמחות והאירועים השונים שבאים עלינו לששון ולשמחה ויתאימו למזג האוויר גם כשהוא משתנה לקריר ולברכה?

שלא תטעי, בשופרא לא שכחו את הגברים שאוהבים אופנה ייחודית שמדויקת עבורם, וגם הם יכולים ליהנות ממבצעים על נעלי איכות ונוחות שלא ימצאו בשום מקום אחר.

חייבת רק להזכיר לך שלשופרא יש מלא סניפים עם חוויית קנייה אחרת שפרוסים על נקודות שונות ומרכזיות ורק לאחרונה הם פתחו חנות לא פחות ממדהימה במגדלי עזריאלי שרונה בתל אביב, ולו רק בשביל לחוות את חו"ל כאן ועכשיו, שווה להגיע אליה ולנשום עמוק ניחוח בינלאומי מלווה בצבעוניות ושיק מיוחד. לצד החוויה החלומית, בחנות תמצאי מאות פריטים שתוכלי להזמין למדידה במהירות, דרך הסלולרי, אזור מיוחד לפריטי יד שנייה משתלמים ואפילו סנדלריה...

ואם לא בא לך לזוז מהספה, תני פה בקליק, ועופי אל עולם חלומי של נעליים (ותיקים! אימאל'ה ואבאל'ה, סיפרתי לך עליהם?!) במרחק נגיעה מכוס הקפה שלך עם הנחות שוות במיוחד!

אל תשכחי לפני הכל, כדי שמרוב התלהבות לא תשכחי אחר כך, להירשם ממש כאן, כחברת מועדון כדי שתרוויחי עוד הנחה של 7% על היתרה לאחר הנחת הסייל.

משתלם. משתלם. משתלם. כבר אמרתי??!

טוב, נראה לי שפטפטתי מספיק, ואין כמו מראה עיניים, אז קחי כמה טעימות מכל היופי הזה ותביני אולי קצת, ממש טיפונת, על מה אני מדברת...

**

מתחילה עם נעלי האלגנט, כי זו בדיוק העונה לדבר עליהן, לפני השמחות שבדרך ורגע לפני החגים. ובואי, תודי שהן מושלמות, ויסגרו לך לוק של וואו (תתכונני למבול של שאלות מאיפה וכמה).


סנדלי עקב ג'פרי קמפבל ILLUSIONS

הן קלאסיות ומעניקות מראה נשי ומוקפד, ויושבות נפלא על כל רגל. רגע, הכי חשוב, למרות העקב הן נוחות ממש. יש אותן בגוונים שתמיד צריך ועם המחיר שלהן עכשיו, שווה לקנות את שני הגוונים ואת מסודרת גם לאירועים, גם לחגים וגם לפגישות עבודה שצריך להרשים בהם ?


נעלי עקב ג'פרי קמפבל NIKIA

חייבת שתראי את הזוג הנוצץ הזה שאף אחד לא יישאר אדיש אליו. עם שמלה שחורה או לבנה וכמעט בכל צבע, הנעל תסגור לך הופעה נשית מושלמת וגלואית בטירוף (נוחה, נוחה, זה כבר מובן מאליו)


כפכף עקב ג'פרי קמפבל TIED UP

מנומר, הפך פריט חובה בכל ארון. כשהוא בא בתור כפכף נוח ושטוח, הוא בהחלט מעיד שאת יודעת להתלבש בקלאס ולא מתפשרת על הנוחות שלך.


כפכף מנומר של קמפבל

אם כבר דיברנו על מנומרים, קבלי אותו בגזרת הספורט, שיקי בטירוף והופך את המראה שלך לנינוח וייחודי בנוף.

סניקרס גבוהות מכסף מבריק ונגיעות של וורד שישלימו לך כל הופעה לספורט אלגנט ובלי מאמץ בכלל. טיפ חשוב ממני: תחביאי אותן מהמתבגרת התורנית שלך, אחרת הסיכוי שתמצאי אותן עליה, יהפכו לגבוהים ביותר או שפשוט תקני לה גם זוג טרנדי וגלואי שכזה.


כרים לונדון MARIOM

וחייבת להראות לך את זה, סניקרס גבוהות ומושלמות, מתאימות גם לקיץ וגם לסתו שעוד רגע פה.

טיפ נוסף ממני: קני לפחות זוג אחד כאלו שיהיה בבית. הבנות לא יפסיקו לצאת איתן וגם את.


סניקרס גבוהות

סניקרס של המותג GOLA ושל ARO יש גם במגוון צבעוני, אחיד ובעצם כמעט לכל צורך וצבע שתרצו. לא משנה מה שתבחרי, הוא יהיה אחר ומיוחד. והמחירים, כבר הבנת... פשוט, אל תשאירי אותן שם ?

פריט החובה שיסגור לנו את הסקירה הקצרצרה הזאת, כי יש עוד כל כך הרבה וההתלבטות ממש קשה, אלו כפכפי הגומי שבאים עם עקב, בגוונים מטריפים, נוחים בטירוף, והמחיר--- לכו תבדקו, פשוט בדיחה בהשוואה לזוג מאסט שתחרשי עליו.


כפכף עקב מגומי של ג'פרי קמפבל 

שופרא מחכה לך, עם הדגמים הכי מיוחדים, מותגי הבוטיק הייחודיים ומחירי סופעונה שאסור לך לפספס. אל תשכחי להירשם במועדון האקסקלוסיבי הזה שייתן לך הטבות והנחות ששמורות רק לחברות בשופרא.

תהני!

לכל דגמי הסייל לחצי כאן>>>

לעמוד הבית של שופרא>>>

לרשימת סניפי שופרא>>>

טופס הרשמה למועדון>>

נעלים נעלי עקב נעל ספורט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד