כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
שינוי מגמה?

הדריסה בת"א: המפגין נחקר באזהרה בחשד לגרימת נזק לרכב הפוגע

אתמול תועד רכב דורס מפגין בתל אביב ונמלט | אלא שהמפגין שהתבקש למסור עדות על המקרה נחקר באזהרה בחשד לגרימת נזק לרכב הפוגע

הדריסה בת"א: המפגין נחקר באזהרה בחשד לגרימת נזק לרכב הפוגע
מחאה באיילון צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

מפגין שנדרס אמש (מוצאי שבת) ע"י רכב במהלך הפגנה בתל אביב הגיע במטרה למסור עדות על אירוע הדריסה אלא שהתברר לו כי הוא דווקא האשם בחשד לגרימת נזק לרכב. הוא נחקר הבוקר בחשד ל התנהגות שגורמת נזק, הימצאות בכביש שלא בתוקף תפקיד, עשיית מעשה דין שלא כדין וגרימת נזק בעקבות מכה שנתן לשמשת הרכב הדורס.

"נתתי מכה לשמשה והיא לא נשברה אפילו, נעלבה אולי. הם מנסים לבנות נרטיב כזה מהרגע הראשון. אם זה היה מתויג כפיגוע היו קוראים לאנשים להישאר בבתים, אבל זה מפגין אז המשטרה מתכחשת לעדי ראייה ובמקום להשאיר אותו במעצר משחררת אותו למעצר בית, ואותי חוקרת בלי להגיד לי בכלל מראש", אמר לאתר 'וואלה'.

"אמרו לי שדפקתי על הרכב וסיכנתי אחרים ואת עצמי כשהייתי בכביש, ושהשוטר שהיה שם עזר לרכב להימלט מהמקום בגלל המפגינים שדחפו אותו. הנהג הסתכל לי בעיניים ובא לדרוס אותי, לא הספקתי להגיב, עפתי על הטמבון והתגלגלתי הצדה, והברך שלי נתקעה בין הרכב לרכב אחר. פינו אותי לאיכילוב. כל הברך שלי נפוחה, אני בקושי הולך", הוסיף.

אתמול, במהלך ההפגנה הקבועה כנגד חקיקת חוקי הרפורמה המשפטית בסמוך לצומת קיבוץ גלויות, רכב צולם כאשר הוא דורס מספר מפגינים. משטרה הגיבו לאירוע, ומסרו כי "מבדיקה ראשונית עולה כי בתאונה נפגע אדם באורח קל". עוד הוסיפו כי הנהג הפוגע עוכב לחקירה.

דריסה מפגינים הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד