כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
והרי הנתונים

בתי החולים של כללית מדורגים בצמרת דו"ח מדדי איכות של משרד הבריאות

מדי שנה מפרסם משרד הבריאות את תוצאות התוכנית הלאומית למדדי איכות בטיפול במערכת הבריאות - אלו הנתונים השנתיים

בית חולים בלינסון
בית חולים בלינסון צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

גם בשנת 2022 בתי חולים של כללית מובילים בתוכנית הלאומית למדדי איכות של משרד הבריאות. מדו"ח משרד הבריאות עולה כי בתי חולים של כללית נמצאים בצמרת הדירוג של בתי החולים אשר עמדו ביעדי האיכות של משרד הבריאות: המרכזים הרפואיים רבין-בילינסון, כרמל והעמק קיבלו את הדירוג המקסימלי (10); ובתי החולים סורוקה, מאיר, קפלן והשרון נמצאים מיד אחריהם עם דירוג כמעט מקסימלי.

בקטגוריית מוסדות גריאטריה ושיקום קיבל בית רבקה את הדירוג המקסימלי (10); המרכז לשיקום לוינשטיין והמרכז השיקומי הרצפלד מדורגים במקומות גבוהים אף הם. בקטגורית המרכזים לבריאות הנפש שלוותה וגהה דורגו במקומות גבוהים.

מדי שנה מפרסם משרד הבריאות את תוצאות התוכנית הלאומית למדדי איכות בטיפול במערכת הבריאות אשר הציבה לה כמטרה לקדם את הטיפול הרפואי האיכותי בנושאים מרכזיים ונבחרים בעזרת תהליך של מדידת איכות הטיפול, המקיפה תחומים נרחבים שהן בליבת העשייה של מערכת הבריאות.

אלי כהן, מנכ"ל כללית "חתירה למצוינות מאפיינת את כלל בתי החולים שלנו אשר ממשיכים להוביל באיכות הטיפול הרפואי שנה אחר שנה. העמידה ביעדים אלה מלמדת על עשייה בלתי מתפשרת לקידום איכות הטיפול הרפואי ועמידה ביעדים שהציב משרד הבריאות. הישגים אלה הם בזכות המחויבות האדירה של הצוותים למטופליהם. הצבת תחום האיכות הרפואית בראש סדר העדיפויות והתגייסות של העובדים וההנהלות לאתגר. תודות לצוותים שלנו, בכל בתי החולים, על עשייתם המקצועית והענקת טיפול איכותי, בסטנדרטים גבוהים ביותר".

שירותי בריאות כללית קופת חולים כללית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד