כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אחרי איומי נסראללה

נתניהו קיים דיון בנושא המתיחות בצפון: "קיבל את המלצות צה"ל" | תיעוד: חיזבאללה בעוד פרובוקציה על הגדר

הדיון בהשתתפות ראשי מערכת הביטחון התקיים על המתיחות בגבול הצפון והחשש מעימות מול חיזבאללה, שמעורר לאחרונה פרובוקציות על הגדר | "ראש הממשלה קיבל את המלצות ודרכי הפעולה שהציעו צה"ל ומערכת הביטחון", מסרה לשכת נתניהו | תיעוד חדש של פרובוקציה בגבול

נתניהו קיים דיון בנושא המתיחות בצפון: "קיבל את המלצות צה"ל" | תיעוד: חיזבאללה בעוד פרובוקציה על הגדר
פעילי חיזבאללה בגבול צילום: רשתות ערביות

ראש הממשלה נתניהו כינס היום (ראשון) דיון ביטחוני בנושא המתיחות מון ארגון חיזבאללה בגבול הצפון. הדיון התקיים על רקע הפרובוקציות שמעורר הארגון על גדר הגבול בשבועות האחרונים, ובראשן הקמת האהלים בשטח הישראלי.

בדיון השתתפו שר הביטחון, השר לעניינים אסטרטגים, הרמטכ"ל, ראש המוסד, ראש השב"כ, ראש המל"ל, ראש אמ"ן, ראש אמ"ץ, ראש אבט"מ ומזכ"ץ רה"מ. "ראש הממשלה קיבל את המלצות ודרכי הפעולה שהציעו צה"ל ומערכת הביטחון", מסרה לשכת נתניהו בתום הדיון.

גם בזמן הדיון שעסק בנושא, ארגון חיזבאללה לא נמנע מלעורר פרובוקציה נוספת. פעילי הארגון תועדו היום חוצים את המכשול של יוניפי"ל מול כפר ע'ג'ר שנמצא בחלקו בשטח ישראל.

"באשר לאיומי הבונקר של נסראללה - אנחנו לא מתרשמים מהם", אמר היום נתניהו בפתח ישיבת הממשלה. "ביום מבחן, הוא ימצא אותנו עומדים יחד, כתף-אל-כתף. גם נסראללה יודע שלא כדאי לו ולא כדאי ללבנון להעמיד אותנו במבחן".

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר אתמול בנאום שנשא בסיום צעדות העאשוראא' בפרבר הדרומי של ביירות כי "על ראש הממשלה הישראלי וראשי מערכת הביטחון שיתכנסו מחר להערכת מצב לגבי המצב בגבול לבנון להיזהר מכל מעשה טיפשי ומבחירות שגויות". לדבריו, חיזבאללה לא יהסס ולא ינטוש את אחריותו בהגנה, בהרתעה ובשחרור והוא לא יוריד את ראשו אל מול "היישות המובסת".

נסראללה שלח מסר מאיים לישראל. "לבנון היא מדינה מותקפת, וישראל עדיין כובשת חלקים ממנה, ישראל כבשה מחדש חלק מרג'ר ובחוצפה מדברת על פרובוקציות. אני פונה לציונים ואומר להם היזהרו מכל צעד טיפשי או החלטות כאלה ואחרות. ההתנגדות לא תקל ראש באחריות המוטלת עליה בתגובה ובשחרור אדמות, אנחנו מוכנים לכל אופציה ולא נשתוק מול כל מעשה טיפשי".

חיזבאללה נסראללה לבנון נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד