כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מינוי של השר כהן

הממשלה אישרה: זהו שגריר ישראל באיטליה

הממשלה אישרה את מינויו של שר החוץ אלי כהן: בני כשריאל ישמש כשגריר ישראל באיטליה. שר החוץ כהן: "איטליה היא מידידותיה הגדולות והחשובות של ישראל באירופה"

הממשלה אישרה: זהו שגריר ישראל באיטליה
שר החוץ אלי כהן עם בני כשריאל צילום: באדיבות המצלם

הממשלה אישרה היום (ראשון) את מינויו של בני כשריאל, ראש עיריית מעלה אדומים לשגריר ישראל באיטליה.

כשריאל, שכיהן כראש עיריית מעלה אדומים במשך 31 שנה, מונה בידי שר החוץ אלי כהן, והגיב למינוי: "אין לי ספק ששת"פ ביני לבין שר החוץ אלי כהן יביא לתוצאות חיוביות ולחיזוק והידוק הקשרים בין ישראל לאיטליה".

שר החוץ אלי כהן אמר: "איטליה היא מידידותיה הגדולות והחשובות של ישראל באירופה. היחסים בין המדינות מתהדקים ומתחזקים מדי יום. בני כשריאל כיהן במשך 31 שנה כראש עיריית מעלה אדומים והוביל את העיר להישגים חסרי תקדים ולתנופה אדירה ואני בטוח שניסיונו וכישוריו המיוחדים יסייעו בקידום שיתופי הפעולה בין המדינות בתחומי הביטחון והיציבות האזורית, כמו גם בתחומי הכלכלה והאנרגיה".

בני כשריאל, שגריר ישראל באיטליה אמר: "אני מודה לשר החוץ אלי כהן על האמון וההערכה בהחלטתו למנות אותי לשגריר ישראל באיטליה. אני מלא הערכה לעבודתו והישגיו של השר בזירה המדינית. אין לי ספק כי שיתוף הפעולה ביננו יביא לתוצאות חיוביות באיטליה, לחיזוק ולהידוק הקשרים בין המדינות. אמלא שליחותי זו מתוך מחויבות ואחריות עמוקה למדינת ישראל".

כשריאל, בן 71, יליד אשקלון, שימש כראש עיריית מעלה אדומים מאז 1992 ונחשב לראש עיר מוערך, מכהן כיושב ראש סיעת הליכוד במרכז השלטון המקומי, סגן יושב ראש מרכז השלטון המקומי, ומכהן כחבר מועצת מנהלים במפעל הפיס ובחברה למשק וכלכלה. בעבר כיהן גם כיו"ר מועצת יש"ע.

 

אלי כהן בני כשריאל שגריר ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד