כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מן הפח אל הפחת

צפו: הגנב צונח מהתקרה היישר לפח האשפה והשוטרים מזנקים עליו

פורץ בנק באוהיו תועד נפל מהתקרה היישר לתוך פח מיחזור כשהשוטרים ממתינים לו. השוטרים הבחינו בפח מיחזור ממוקם באמצע נתיב נסיעה, ישירות מתחת גישה לתקרה, השוטרים שמעו רעשים שהגיעו מתוך הבנק והמתינו בסבלנות עד שקפץ לפח

צפו: הגנב צונח מהתקרה היישר לפח האשפה והשוטרים מזנקים עליו
הגנב צונח היישר לפח האשפה צילום: משטרת אוהיו

פורץ בנק נעצר על ידי המשטרה באוהיו - ארה"ב כאשר נתן משמעות חדשה למונח "הפקדה ישירה". המשטרה באוהיו, צפתה בגנב בנק נופל מהתקרה לתוך פח מיחזור ממש מול עיניהם.

סרטון מצלמת גוף של המשטרה תיעד את התקרית. ניתן לשמוע שוטרים מורים לחשוד לשכב על הקרקע, ולאחר מכן עוזרים להוציאו מפח המיחזור. החשוד לא נפגע.

"בעוד 35 שנותיי באכיפת החוק, זו הפעם הראשונה ראיתי חשוד נופל לתוך פח אשפה", אמר מפקד משטרת יורון, טרי גרהם. הוא אמר כי בסביבות השעה 2:12 לפנות בוקר ביום רביעי האחרון, המשטרה קיבלה דיווח מחברת אבטחה על פריצה לבנק. בזמן בדיקת הבניין, השוטרים שמעו רעשים שהגיעו מאזור התקרה.

השוטרים הבחינו בפח מיחזור ממוקם באמצע נתיב נסיעה, ישירות מתחת גישה לתקרה, השוטרים שמעו רעשים שהגיעו מתוך הבנק והמתינו בסבלנות.

"אני הכי מתרשם מהסבלנות של השוטרים שלנו", אמר המפקד. "הטקטיקות שבהן השתמשו תרמו במידה ניכרת לכך שאיש לא נפצע והחשוד נלקח למעצר". החשוד טריסטן היידל, בן 27, נעצר והואשם בפריצה, החזקת כלי פריצה וכלי פיצוח כספות. המשטרה הודיע כי לחשוד היה תיק גב מלא בכלי בנייה.

"הוא אכן נכנס לבנק וניסה לפתוח אזורים רבים בבנק המכילים כסף", אמר המפקד. המשטרה טוענת כי היידל לא הצליח להיכנס לכספת ונחת עם "כיסים ריקים". החשוד נמצא במעצר עם אפשרות לשחרור בערבות של 50,000 דולר. הוא אמור לחזור לבית המשפט בקרוב.

מיחזור פחי אשפה אוהיו כלי פריצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד