כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שחקן חיזוק

מגיש המהדורה המרכזית מצטרף לתחנת הרדיו

העיתונאי הוותיק אודי סגל, מגיש המהדורה המרכזית בחדשות 13 מצטרף לרדיו 103FM, אחרי ynet וגלי צה"ל. יגיש את תוכנית הבוקר לצידה של ענת דוידוב

מגיש המהדורה המרכזית מצטרף לתחנת הרדיו
אודי סגל צילום: אתר חדשות 13

מגיש המהדורה המרכזית ב'חדשות 13' אודי סגל מצטרף לרדיו ללא הפסקה 103FM כמגיש תוכנית הבוקר 'שבע תשע' לצידה של המגישה הוותיקה ענת דוידוב שהגישה תוכנית כלכלית במשך שנים ברשת ב' ומאז סגירת רשות השידור עברה ל-103 ומשדרת במהלך היום שתי תוכניות. האחת בבוקר והשנייה בשם 'איפה הכסף' בשעה 16:00.

עד לאחרונה הגיש לצד דוידוב את תוכנית הבוקר - גולן יוכפז, לשעבר מנכ"ל ערוץ 10 שעבר מהרדיו לתפקיד מנכ"ל תאגיד השידור הישראלי 'כאן'. מאז הוא הוחלף על ידי ממלא מקום שונים כדוגמת ניסים משעל, גדעון אוקו וגיא פלג. אך כאמור אודי סגל מצטרף כמגיש קבוע.

בתוך כך, מנכ"ל רדיו 103FM אור צלקובניק שחתום על ליהוקים מוצלחים לתחנה מסיים היום את תפקידו בתחנה והחל ממחר ה-1 באוגוסט יחל לשמש כמנכ"ל 'חדשות 13' במקומו של אבירם אלעד שעזב. 

התוכנית המצליחה בתחנה הינה ללא עוררין זו שבהגשת ינון מגל ובן כספית שנעדר מזה כמה שבועות מהגשת התוכנית בעקבות עימותים חוזרים ונשנים עם מגל. מי שממלא את מקומו בינתיים הוא עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון.

יצוין כי עד לאחרונה שידר אודי סגל ברדיו ynet מקבוצת 'ידיעות אחרונות' לצידה של דוריה למפל ועוד לפני כן תוכנית אקטואליה מידי חמישי בגלי צה"ל. בנוסף מזה 15 שנים הוא מגיש מידי שישי את 'גורמים הולכים' יחד עם דני סידס ברדיו תל אביב.

אודי סגל רדיו 103 FM ענת דוידוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד