י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפך ללעג וקלס ברשת

הבורות של דן חלוץ: "לא ביקשו מטיטוס לדחות את חורבן הבית"

חלוץ אמר את הדברים ונתפס בבורותו בראיון לדמוקרט TV שישודר מחר ובינתיים הופץ ממנו פרומו. התשובה נאמרה לשאלת המראיין גדי סיקוניק מדוע נבחר דווקא תשעה באב לביצוע תוכנית ההתנתקות

הבורות של דן חלוץ: "לא ביקשו מטיטוס לדחות את חורבן הבית"
דן חלוץ צילום: מתוך דמוקרט TV

הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ הפך לאחד מהקולות הבולטים בין מובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית שמקדמת ממשלת נתניהו אחרי עשרים שנה ששמו נשכח ולא נשמע.

בראיון שהעניק לערוץ האינטרנטי 'דמוקרט TV', הוא הציג בורות מוחלטת באשר למשמעותו של צום תשעה באב.

בציוץ בחשבון הטוויטר של הערוץ נכתב: 18 שנה אחרי ההתנתקות שאלנו את הרמטכ"ל דאז דן חלוץ האם היה נכון להתחיל אותה דווקא בתשעה באב? והאם אי פעם הציע להזיז את התאריך הסמלי? חלוץ: "גם לא ביקשו מטיטוס לדחות את חורבן הבית מתשעה באב".

בוידאו שצורף כפרומו לתוכנית 'שיחה אישית' בהגשת גדי סוקניק שתשודר מחר (שלישי), נראה חלוץ נשאל ומשיב בבורות מוחלטת.

תגובות רבות נרשמו לציוץ של גולשים שלא האמינו למראה עיניהם, עד כמה אדם מבוגר מסוגל להיות בור בתולדות עם ישראל ועוד להציג זאת בפומבי כתשובה לגיטימית בעיניו.

יצוין כי כרמטכ"ל פיקד דן חלוץ על צה"ל במהלך תוכנית ההתנתקות ומלחמת לבנון השנייה, לאחריה התפטר ב-17 בינואר 2007, טרם פרסום דו"ח הביניים ללקחי המלחמה של ועדת וינוגרד שהתפרסם ב־30 באפריל 2007, ובו נקבע כי חלוץ, בנוסף לראש הממשלה אהוד אולמרט ושר הביטחון עמיר פרץ, כשלו בתפקידיהם בניהול המערכה. מאז הוצמד לו בימין התואר "הרמטכ"ל הכושל". למרות כשלונו הוא לא מתבייש להראות את פרצופו בפומבי כמו גם ראש הממשלה דאז העבריין המורשע אהוד אולמרט ולבקר את נתניהו וממשלתו.

דן חלוץ חורבן הבית תשעה באב התנתקות גוש קטיף דמוקרט TV

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד