י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יזעקו בקול בוכים

מכירים מישהו שזקוק לזיווג? אתם חייבים לקרוא את זה!

בט"ו באב, היום שידוע עוד מימות הנביאים כסגולה מיוחדת למציאת זיווג הגון יגיעו שלושת עמודי התפילה להתפלל על ציונו הקדוש של רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה • מרנן ורבנן עמודי התפילה מצדיקי הדור הגר"ש גלאי, הגר"א בידרמן והגרמ"ש אדלשטיין יזעקו יחד בקול בוכים ויפעלו ישועה לאלפי מעוכבי שידוך

מכירים מישהו שזקוק לזיווג? אתם חייבים לקרוא את זה!
חופה צילום: UNSPLASH

תכונה מיוחדת והתרגשות גדולה לקראת חמישה עשר באב, היום שעליו נאמר במשנה שלא היו ימים טובים לישראל כמותו, ושידוע עוד מימות הנביאים כיום מיוחד ובעל סגוליות מיוחדת במינה לפעול בו ישועה למעוכבי שידוך שימצאו את זיווגם ההגון במהרה.

להעברת שמות לישועה שלכם הקליקו כאן>>>

אלפי רווקים ורווקות כמהים ומייחלים למצוא את זיווגם הראוי וההגון במהרה, אחרי שנים של ציפיה והמתנה מורטת עצבים, אחרי שנים של התמודדות לא פשוטה עם האתגר המורכב שהועידה עבורם ההשגחה העליונה – הם כל כך רוצים להתחתן כבר ולהקים משפחה, כל כך מצפים ליום שבו יוכלו לחבוק את ילדיהם הרכים, ולהעמיד דורות ישרים ומבורכים.

לנוכח המצוקה הקשה וריבוי המקרים של מעוכבי השידוכים רח"ל, התארגנו יחדיו שלושת עמודי התפילה של הדור, מרן הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א, מרן הגאון רבי אלימלך בידרמן שליט"א ומרן הגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א.

בחמישה עשר באב, יגיעו שלושת עמודי התפילה הללו לחלקת הציון הקדוש של רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה, ויקרעו את שערי השמים.

אבל הרבנים שליט"א מבקשים בקשה אחת קטנה: כדי לפעול ישועות הם חייבים לקבל את הדחיפה שלכם, ואין כמו כוחה של מצוות צדקה להפך את מידת הדין למידת הרחמים.

חז"ל הקדושים לימדו אותנו שמי שאין לו בנים חשוב כמו מת, מי שאינו נשוי הוא כמו מת, ועוד דבר גדול לימדו אותנו חז"ל – צדקה תציל ממות!

להעברת שמות לישועה שלכם הקליקו כאן>>>

לכן מבקשים הרבנים שכל אחד ואחד יתרום כמניין 'זיווג הגון' ל'קופת העיר', למשך 36 חודשים. התרומות יופנו להשאת חתנים יתומים וכלות יתומות! כך, מכוחה של מצוות הצדקה, במידה כנגד מידה, בכח המקום הקדוש בעמוקה, בכוחו של היום הנשגב 'ט"ו באב', ובכוח תפילתן הנרגשת של שלושת צדיקי הדור, נזכה בעזרת ה' לראות ישועות לרוב!

שלושת הצדיקים יחזיקו בידיים רוטטות את רשימת התורמים ששעו לבקשתם והרימו נדבה כדי לסייע לחתנים וכלות יתומים ויתומות. את הרשימה הזאת שמלאה בכל כך הרבה צער, כאב, בדידות ואכזבה, את הרשימה הזאת הם ירטיבו בדמעות שיזלגו מעיניהם, דמעות רותחות שיתגלגלו בזו אחר זו, ויהפכו למפל אדיר ונורא עם פריצת סכר הדמעות.

משם הם לא יחזרו בלי לפעול ישועות! הם לא יעצרו לפני שיפקדו את כל השמות הללו לתשועה גדולה ומהירה ברחמים גדולים.

זאת ההזדמנות של כל מעוכבי הזיווג, זאת ההזדמנות שעליה אסור לכם לוותר. אתם חייבים להיכנס לרשימה הזאת! חייבים!

אם יש לכם בן או בת מעוכבי שידוך, אם יש לכם נכד או נכדה הזקוקים לישועה, זה הזמן לעשות מעשה. בתרומה של סכום סמלי זה לצדקה אתם יכולים להחיש את ישועתם ולהציל אותם מכבלי הבדידות והכאב הנורא.

להעברת שמות לישועה שלכם הקליקו כאן>>>


קופת העיר מעוכבי שידוך ט"ו באב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד