י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

UG בוטיק הבית של הטוב: מתחם בית הדירות היוקרתי בטבריה חופשה ברמה בינלאומית בצפון החמים שלנו

להיות בעיר, להרגיש בכפר. להיות בצפון, להרגיש חו"ל. להיות במבנה ישן, להרגיש סטייל יוקרתי של הטרנדים האחרונים. טבריה בקונספט תל אביב • והעיקר – להרגיש טוב. טוב מאוד • זה תמצית הנופש בבית הדירות החדיש והיוקרתי UG בוטיק החדש בטבריה, שהושק אחרי פסח לקהל הנופשים ויצא ישר מהניילונים לשיווק

UG בוטיק הבית של הטוב: מתחם בית הדירות היוקרתי בטבריה חופשה ברמה בינלאומית בצפון החמים שלנו
UG בוטיק צילום: יח"צ

חיבור טוב והרמוניה 

הלכנו פסיעות בודדות מחצר קברי התנאים רבן יוחנן בן זכאי ותלמידיו וקבר הרמב"ם, לשמאל המתחם ממש, ועמדנו מול המבנה המרשים של UG  בוטיק. 

ברחוב ציפורי 2 בטבריה, במבנה העתיק לשימור ששופץ ברמה ואובזר בצורה המפנקת ביותר, פגשנו את צפנת רווח, הבעלים והמשנה למנכ"ל UG. צפנת היא רעייתו של אורן רווח, יו"ר קבוצת אסתי לאודר בישראל ואישה מופלאה ומעוררת השראה בזכות עצמה. 

פתאום קמה אישה בבוקר ומחליטה לפתוח מלון דירות? 

"זה לא פתאום", מגלה צפנת. "מגיל 18 היה לי חלום להתעסק ביזמות נדל"ן. אבא שלי שמואל אודי ז"ל נפטר כשהיה בן חמישים. הוא עסק בזה, אבל אני פניתי לאפיק אחר. הייתי סגנית מנהלת בנק מזרחי במשך 21 שנים". 

היא מצטנעת, אבל צפנת הייתה נכס צאן ברזל של הבנק. עובדת מוערכת שהעפילה לפסגה, אהבה את העבודה והלקוחות וההנהלה החזירו לה במטבע של אהבה. למרות זאת היא תפסה מנות גדושות של אומץ וחזון לעזוב תנאים מצוינים ועוגן כלכלי. ארזה פחדים וחששות, פרשה מהבנק וחוללה שינוי דרמטי כאשר עזבה את העבודה לטובת הגשמת החלום הישן – יזמות נדל"ן מקורית. "שנים אמרתי לעצמי 'זה מה שאני אעשה' ושנים חששתי 'שזה לעולם כבר לא יקרה'. 

מרגע הפרישה ברור היה לה שהיא תחבר את חלומה עם חלומו של בעלה אורן, טברייני במקור שאוהב את העיר ומאמין בה. הדרך להגשמת החלום עברה דרך מעצבת הפנים הידועה ורד אלוביץ שיובאה מתל אביב להפוך את UG  בוטיק לבית הדירות הטוב ביותר בעיר. 

מה הקונספט שהיה חשוב לך שיהיה במקום? 

"ביקשנו מבעלי המקצוע הטובים בתחום לייצר מקום עם אווירה חמה, נעימה ונינוחה, שלווה קסומה וחיבור עצמי. חיבור והרמוניה הם חלק מהדברים שהיו חשובים לי שיבואו לידי ביטוי", מסבירה צפנת. "לא לחסוך בפינוקים שיעשו טוב למי שמגיע, כדי שיוכל להתמלא בטוב ולהעביר אותו הלאה". 

הלוקיישן נבחר בכוונה תחילה? 

"בהחלט. המקום בלב ליבה של טבריה. דקה מקבר הרמב"ם, מרחק הליכה של דקות ספורות מהטיילת של טבריה, ממרכזי קניות כמו ביג פאשן דנילוף ולהבדיל מקברי צדיקים, תנאים ואמוראים. נקודת ציון מרכזית ליציאה לנקודות טיולים ואתרים רבים בגליל התחתון והעליון". 

פרטיות ושמחות משפחתיות 

אתם מוזמנים לסיור וירטואלי במקום, לפני שתגיעו לנפוש בסיור האמיתי ותודו שנופש כזה עדיין לא היה לכם. 

כאמור במבנה שימור, במעטפת חיצונית מרשימה של בית טברייני עתיק בן שלוש קומות עם אבן בזלת שחורה ומדהימה, נבנו שש דירות קטנות וגדולות, כולן יפהפהפיות ומושקעות בלבל אחר, המכילות יחד בכל המבנה 28 מיטות. 

בכל דירה סלון וחדר או חדרי שינה, מקלחת כמובן וגם מטבח חדשני ומאובזר במכונת קפה, כירה חשמלית, כלים בסיסיים לבישול, תנור חשמלי, מקרר ומקפיא ועוד. 

הסוויטות והדירות נקראות על שם בני המשפחה – סוויטת רום בן ה-22, סוויטת אגם (18) סוויטת שקד (14) צפנת, אורן ורווח. 

בחזית המבנה גינה רחבת ידיים, חלקה מוצל בפרגולה עם שולחן עץ ארוך המשתלב בתכנון הגינה. הגינה פותחת את הלב והנשמה עם הצמחייה המדהימה שבה, השבילים עם אבני הבזלת, התאורה והריהוט המושלמים. פינות בריכה פזורות בגינה ובחצרות, לאתנחתא של רענון מושלם. 

הגינה היא למעשה הלובי המזמין של בית הדירות עם פינות ישיבה רחבות ידיים, נדנדות, ערסלים ושאר פינוקים. מתחת לפרגולה תוכלו לסעוד בהרכב משפחתי מורחב על שולחן רחב ידיים ופינת מנגל סמוכה. 

בגינה השיתופית יש גם פינות ישיבה ומרגוע אינטימיות ונעימות לשעות של חוויה קסומה. 

בנוסף יש לארבע מהדירות מרפסת פרטית עם פינות ישיבה.  וגם: פינת מדורה מגניבה ועוד פינות ישיבה נעימות במתחם. 

המקום נבנה כך שהוא יתאים לנופש פרטי או לעריכת אירועים: שמחות שבת חתן, שבתות בר מצווה, התכנסויות משפחתיות, ימי הולדת וכל אירוע שהוא. 

הדירות עצמן רחבות ידיים ומזמינות, משלבות בית ישן בשיפוץ עדכני ועכשווי. ריהוט ואיבזור מפנקים ומיוחדים. הכל ברמה הגבוהה ביותר, בסטנדרטים ובקנה מידה בינלאומי. 

כל הטקסטיל האיכותי בדירה ממותג UG  - המצעים, המגבות, תחתיות הכוסות ועוד.

מחויבים לטוב

איפה הגיע השם UG בוטיק? 

מתברר שכאן נכנסנו לרעיון חדשני ומלהיב, שאורן רווח, יו"ר אסתי לאודר ישראל שנבחר לאחד מ-50 היהודים המשפיעים בעולם, אחראי עליו והוא מפרט בהרחבה. כאן רק נזכיר כי UG  -  Good for United רשת חברתית חדשה הצוברת תאוצה בינלאומית של אנשים המחויבים לטוב ומתאחדים לטוב. ראו מסגרת מיוחדת ומפורטת על הרעיון המדהים שכובש את העולם ועושה אותו ואת כולנו טובים יותר.

נחזור להצצה אחרונה ל'בית של הטוב' שעבר שבעה חודשי שיפוץ מאסיביים ומציג בית דירות המושקע והמיוחד ביותר בטבריה, ראשון בסדרת מתחמי UG  בוטיק בארץ ובעולם.

הוא ממלא את הלב והנפש בכל כך הרבה רוגע וטוב, עד שאנחנו שוכחים שמישהו צריך לאכול. אבל בדירות הושקע מטבח מאובזר בשיא הנוחות לכל הדרוש לשהייה בשבת וכמובן לבישול בימי החול. תוכלו להזמין ארוחת בוקר בתוספת מחיר או לסעוד במיטב מסעדות מהדרין הנמצאות בטיילת ובמרכז דנילוף.

בUG בוטיק אפשר להגיע למקום רק לעריכת אירועים בגינה הרחבה, ללא לינה. במקום  גם נערכים ריטרייטים, ערבים להעצמה נשית. יוגה, פילאטיס, ספורט ועוד.

עם UG העולם יהיה טוב יותר

כשאתם באים לנופש ב-UG  בוטיק, אתם בעצם חלק מ- inspiration סיפורי השראה מדהים!

כבר בפתח הבית כשחונים בעליה של רחוב ציפורי 2, רואים את המסר על הלוח המהודר הקבוע בצד ימין של השער. בין היתר כתוב שם "תמצית החיים היא להיות נוכחים בטוב ולהעביר אותו הלאה".

את המשפט הגאוני הזה חיים צפנת, אורן וילדי רווח מביאים לנו. כמו שאורן מסביר: "הטוב זה התרופה המביאה לאושר". איך נצייר אותו? אורן הקים קוד חברתי חדש חובק עולם. "כולנו אנשים שונים, עם מחשבות אחרות ונראות אחרת. אבל בורא עולם מיטיב עם כולנו וכולנו השראה לסיפורי ניסים שקורים לנו".

כדי לקדם את מיזם UG  - Good for United בין היתר אורן הקים רשת חברתית שאנשים יגלו בה בסיור וירטואלי כמה טוב יש בעולם וישתפו בטוב שלהם ובניסים שקורים להם. במעשי חסד ובהתנדבות. במקום לייקים יש תודות, וכל מי שמתנדב, מביא חדשות טובות ודברים טובים, אוסף נקודות של תודה בפרויקט העולמי הזה.

דווקא אורן שהגיע לכאורה ממקום גשמי, חברת אסתי לאודר, יודע לגלות את הפנים החיצוניות וגם את מה שבפנים העמוק של כל אחד.

"בתפילה אנחנו אומרים את הפסוקים מתהילים: "הודו לה' קראו בשמו, שיחו בכל נפלאותיו", מזכיר לנו אורן. "זה הדבר שאנשים צריכים לדבר עליו כל הזמן – הניסים והנפלאות של בורא עולם. למרבה הצער, החדשות שאנו צורכים מתמקדים בעיקר ברוע ובדברים הלא טובים שקורים. ברשת אפשר לקרוא גם פגיעות והעלבות של הזולת, ידיעות על אירועים ואקטים שאינם חיוביים. אנחנו רוצים להגביר את הרייטינג של הטוב.

"הרעיון של הרשת החברתית UG הוא לחבר כל אחד לטוב, בתחומים שמעניינים אותו. כל אחד שיירשם כחבר ברשת יוכל לסמן את תחומי העניין שמעניינים אותו, וכך הוא יקבל חדשות טובות באותם תחומים. וכמובן כפי שציינו, על כל מעשה טוב או דברים טובים שכל אחד יעשה, הוא יזכה לקבל נקודות חיוביות מאנשים שישלחו לו תודות".

ככל שאורן מרחיב על כך, אנחנו מבינים שנידרש לכתבה נפרדת על כל הטוב המדהים הזה!

תשימו לב ותתחברו: זה הולך להיות הפרויקט החדשני הבא שיעשה את העולם טוב יותר! כל אדם בעולם יוכל לעבוד בהפצת אור וטוב, ניסים ונפלאות, הגשמת חלומות והתנדבויות, חיוכים ותודות, זהרורי אור מאירים שיעטפו את כולנו בטוב וירימו אותנו למקום גבוה יותר.

https://ug-official.com/hotel/

נהניתם? אהבתם את המצעים? העיצוב בחדרים? תוכלו לרכוש גם לבית

https://ug-official.com/store/

וילה נופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד