כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

גם בימי בין הזמנים מטיילים בבטיחות עם מכבי

מרפאות מכבי בכל רחבי הארץ ערוכות להגיש שירות לחברי מכבי המטיילים והנופשים. מובילי השירות של מכבי זמינים עבור החברים לסייע ככל הניתן

גם בימי בין הזמנים מטיילים בבטיחות עם מכבי
מכבי בין הזמנים צילום: יח"צ

ימי החופש שבעיצומם, מביאים עמם מעבר לחוויות והנאה גם סכנות רבות אותן צריך להכיר ולדעת למנוע, כדי שגם השנה, קיץ תשפ"ג, יהיה מלא רק בזיכרונות נעימים.

כמידי שנה, מכבי מרעננת את כללי הבטיחות והזהירות לקראת הקיץ ומחזקת את הפעילות הענפה שלה להגברת מודעות וזהירות בנושא שכחת ילדים ברכב, תשומת לב מיוחדת ומוכפלת בחופי הרחצה ובריכות השחייה, והשגחה בשבע עיניים על כל בני המשפחה בכל יציאה לטיול או בילוי משפחתי בחיק הטבע שיכול לשאת בחובו סכנות.

בעקבות האסונות הקשים שמתרחשים בכל שנה בימות הקיץ, מחזקת ומרעננת מכבי את המודעות לתופעת שכחת הילדים ברכב בימות הקיץ שמתרחשת לרוב בזמן עייפות של ההורה, מתח נפשי או שינוי בשגרת הנסיעה. במצבים אלו ההורה מרוכז בשינוי ובמשימה שלפניו, ועלול ח"ו לשכוח כי ברכב יושב ילד שצריך להגיע למסגרת הלימודית. התופעה יכולה לקרות לכל אחד, אי אפשר להגיד "לי זה לא יקרה", וכדאי לזכור ולהקפיד על הרגלים חיוניים שיכולים למנוע את האסון הבא ל"ע.

במסגרת מסע ההסברה, מרעננת מכבי עצות מעשיות והנחיות מצילות חיים, שחשוב לכל הורה לילד מתחת לגיל שלוש לאמץ על מנת למנוע אסון מיותר. הכלל הראשון הוא לוודא שביציאה אכן הרכב ריק מנוסעים. אך מנגד, כחלק מטיפול בהסחת הדעת, ההנחיה הרצויה ביותר היא בכלל להימנע מדיבור בנייד בעת נסיעה, אשר הוכח כמקור ראשי להסחת דעת. עצה יעילה נוספת היא השארת החפצים האישיים במושב האחורי כמו תיק, ארנק והכי חשוב המכשיר הנייד, שכן בלעדיו אנו תמיד חשים כי משהו חסר לנו. כמו כן חשוב לתכנן את הנסיעה  מראש, כולל תזכורת קבועה לפני תחילת הנסיעה בעת ההגעה למקום היעד וחשוב מכך, שיחה קבועה לבן הזוג בעת ההגעה.

חשוב לדעת שהמרכזים הרפואיים והמרפאות של מכבי הפרוסים בכל רחבי הארץ- ערוכים ומוכנים לקבל גם את המטיילים והנופשים, שנתקלים בכל צורך רפואי בערי הדרום, הצפון, ירושלים או כל עיר נופש במתן מענה נרחב לכל צורך. יחד עם מובילי השירות שבכל עיר ובכל קהילה- נוכחים וזמינים למתן שירות ומענה לכל צורך, בכל שעה ולכל חבר.

כך שזה לא משנה אם התפללתם במקומות הקדושים או להבדיל טיילתם בבניאס, או שכשכתם רגליים בחופי הרחצה- בכל מקום ובכל זמן – מכבי זמינים עבורכם באותו שירות, מקצועיות וזמינות- ממש כמו מתחת לבית.

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד