כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל

העמקת שיתוף הפעולה של 'מכבי' ובית החולים 'אסותא' באשדוד

במהלך פגישה של הנהלת מגזר חרדי במכבי בבית החולים 'אסותא' באשדוד – מקבוצת מכבי, סוכם על המשך שיתופי פעולה והתאמת שירותים לטובת חברי מכבי

העמקת שיתוף הפעולה של 'מכבי' ובית החולים 'אסותא' באשדוד
מכבי ביקור באסותא אשדוד צילום: יח"צ

כחלק מהרחבת שירותים, התאמתם והנגשתם לטובת כלל חברי מכבי ברחבי הארץ בכלל ותושבי אשדוד בפרט, התקיימה ישיבה מקצועית של מנכ"ל בית החולים 'אסותא' אשדוד ד"ר ארז בירנבוים עם מנהל המגזר החרדי במכבי ר' בן ציון פדר. בפגישה השתתפו רב בית החולים הרה"ג יעקב קיהן שליט"א, מתאם קשרי הקהילה של בית החולים ר' אברהם מרדכי פלר ומנהל מגזרים מחוז דרום במכבי ר' אריה קליין.

בית החולים 'אסותא' באשדוד משרת כחצי מיליון איש, תושבי העיר אשדוד והסביבה, חברי כל קופות החולים. בית החולים כולל מבנה אשפוז מרכזי בן תשע קומות, שתיים מהן תת קרקעיות, מבנה מכונים ומרפאות בן שבע קומות ומעבדות מחקר. בבית החולים פועלים מגוון רחב של אגפים, מחלקות, מכונים ומרפאות בכל תחומי הרפואה, בהם רופאים, מן הבכירים בארץ, מספקים שירותי רפואה מתקדמים בעזרת ציוד רפואי משוכלל.

בית החולים הינו מקבוצת מכבי שירותי בריאות, ולאור זאת, נהנים חברי מכבי ממתן שירותים מגוונים בצורה נוחה ומותאמת בבית החולים.

במהלך הפגישה העלו המשתתפים הצעות ודרכים להמשך שיתופי פעולה עתידיים בין מכבי שירותי בריאות לבית החולים 'אסותא' לטובת כלל חברי מכבי, שמקבלים שירותים מגוונים ב'אסותא' תוך התחשבות בצרכיהם וברגשותיהם.

הנהלת המגזר החרדי במכבי ציינו בפגישה את התקדמותו והתפתחותו של בית החולים, כשרק לאחרונה נפתח תחום של פה ולסת לטובת הנדרשים לכך. כמו כן, ציינו לשבח את אופן נתינת השירות של בית החולים, בשמירה על כבוד האדם ועל פרטיותו לצד מצוינות רפואית.

לאחר מכן סיירו באגפי בית החולים, ונחשפו לפיתוחים החדשניים הקיימים באסותא ולהימצאותם של מכשירים המתקדמים ביותר בעולם כשאסותא היחידה בארץ שמחזיקה בהם.

בסיום הפגישה סוכם על המשך פיתוח שירותים רבים לטובת כלל חברי מכבי תוך הקפדה על המשך שיתוף הפעולה המוצלח והעמקתו.

אודות לשיתוף הפעולה הפורה של מכבי עם 'אסותא' נהנים חברי מכבי מקבלת חלק מהשירותים בהעברת כרטיס מגנטי בלבד וללא צורך בטופס 17. בנוסף, התיק הרפואי של חברי מכבי קיים במערכות בית החולים ומאפשר לרופאים לצפות בתיק הרפואי של המטופל בצורה פשוטה ומהירה, וכן כל טיפול של חברי מכבי שנעשה בבית החולים נרשם בתיק המטופל ומופיע לרופא המשפחה.

חברי מכבי תושבי אשדוד נהנים בנוסף גם משירות מרפאות חוץ ובדיקות רופא בבית החולים, כמו בכל מרפאות מכבי - בלי התחייבות.

מנהל מגזר חרדי במכבי ר' בן ציון פדר: "שיתוף הפעולה של מכבי עם 'בית החולים אסותא אשדוד' תורם רבות לחברי מכבי במנעד רחב של תחומים. גם מובילי השירות של מכבי שעוברים כל העת הכשרות מקצועיות רבות במגוון תחומים ובהתאם להתחדשות הטכנולוגית ברפואה, על מנת שיוכלו להנגיש ידע מקצועי ונרחב לחברים, עושים זאת ב'אסותא'. אני רוצה להודות לרב בית החולים הרה"ג יעקב קיהן שליט"א, ולר' אברהם מרדכי פלר שעומדים כל השנה לרווחת המאושפזים ובני משפחותיהם הבאים בשער אסותא, בהתאמה של שירותי הבריאות הטובים ביותר".

מכבי שירותי בריאות אסותא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד