כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נזיפה חמורה

נהריה: קברן שהתנהג בצורה לא הולמת הורחק משירות המדינה

עובד המועצה הדתית בנהריה תיעד את עצמו שר ורוקד בבית הקברות וכן שוכב בקבר פתוח | בית הדין הרחיק אותו מהמועצה הדתית ל-3 שנים, ונזף בו בחומרה

נהריה: קברן שהתנהג בצורה לא הולמת הורחק משירות המדינה
בית קברות צילום: Yaakov Naumi/Flash90.

עובד המועצה הדתית בעיר נהריה, המשמש כקברן בבית העלמין בעיר הצפונית, נאשם בכך שהתנהג בצורה לא נאותה ובהתנהגותו הוא ביזה את הנפטרים ואת בית העלמין בו עבד. כך דווח ב-ynet.

הקברן נהג לצלם סרטונים ולהפיץ אותם ברשתות החברתיות כמו 'פייסבוק' ו'ווטסאפ'. על פי כתב האישום, הנאשם תועד שוכב בתוך קבר פתוח, ושר" אני מאמין, באמונה שלמה, בביאת המשיח, אני מאמין". בסרטון אחר, הקברן נעמד בתוך קבר ושר: "משיח משיח משיח, הגיעה תחיית המתים". 

בנוסף, הוא נהג לעשן נרגילה בזמן העבודה במבנה סגור של בית העלמין. באחד הסרטונים אותם צילם הוא נראה כשהוא שר או רוקד במתחם בית העלמין.

בשל ההתנהגות הזו, בית הדין המשמעתי של עובדי המדינה גזר על הקברן נזיפה חמורה וכן פסילה למשך שלוש שנים משירות המדינה ומהמועצה הדתית בעיר נהריה. זאת לאחר שהקברן הורשע בשל התנהגות לא הולמת בעבודתו. ההתנהגות ביזתה את בית העלמין ופגעה בכבוד המתים.

הנאשם הביע חרטה על מעשיו ואמר שהוא מצטער ומתבייש. "לא ניסיתי לפגוע בנפטרים ואני שומר על קשר עם משפחות האבלים, וזוכה להערכתן", אמר.

קברן קבר חילול קברים בית קברות נהריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד