ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

למעלה מאלף יתומים ויתומות משתתפים בימים אלו במחנות הקיץ של "זה לזה"

קמפוסים מפוארים, ימי טיול, פארקים אתגריים ושפע של אטרקציות: כך החלו למעלה מאלף יתומים ויתומות את מחנה הקיץ השנתי של ארגון "זה לזה"  שמתקיים בימים אלו • בארגון זה לזה מציינים: השנה ההשקעה משמעותית יותר וזאת בעקבות האסונות הקשים שקרו לאחרונה שהשאירו למעלה ממאה יתומים ויתומות חדשים שהצטרפו למעגל המשפחתי של 'זה לזה'"

למעלה מאלף יתומים ויתומות משתתפים בימים אלו במחנות הקיץ של "זה לזה"
קייטנת זה לזה צילום: יח"צ

אלפי ילדים יתומים משתתפים בעיצומם של ימים אלו במחנות הקיץ השנתיות של ארגון 'זה לזה'. באמצעות מערך הסעות שתוכנן בקפידה מבעוד מועד, נאספו מאות היתומים והיתומות מכל רחבי הארץ אל מחנות הנופש המיוחדים שהתקיימו ליתומים וליתומות בנפרד.

מחנות הנופש של 'זה לזה' שהפכו לשם דבר, מתפרסים על פני מספר ימים, במסגרתם היתומים והיתומות מתארחים בקמפוסים מפוארים ונהנים ממגוון רחב של פעילויות ושפע של אטרקציות באתרים המובילים בישראל.

במסגרת מחנות הנופש יצאו מאות היתומים ליום טיול מיוחד יחד עם חונכי מערך החונכים הארצי פרויקט ׳בני מלכים׳ שמלווה את היתומים במשך השנה במסגרות לימוד שבועי קבוע. במקביל, מחנה הקיץ השנתי ליתומות התקיים השנה בקונספט חדשני ובליווי רוחני של צוותות חינוכיים ורוחניים מהשורה הראשונה שיפקחו על התכנים.

כבר ביומו הראשון של המחנה ניתן היה לראות את ההשקעה האדירה של ראשי 'זה לזה' ואת השמחה הגדולה על פניהם של היתומים שהגיעו לאחד מפארקי המשחקים הגדולים והמובילים בישראל, במסגרתו נהנו הילדים ממגוון משחקים ופעילויות ומשפע של הנאות לאורך כל היום כולו.

ימים אחדים לפני היציאה אל מחנות הנופש, קיבלו ראשי 'זה לזה' את ברכתם של גדולי ישראל שליט"א. כ"ק מרן האדמו"ר מביאלא שליט"א זקן מועצת גדולי התורה בירך את ראשי הארגון ואמר: "זו זכות עצומה מאוד לעזור לבניו של הקב"ה וכל המסייעים יזכו לשמירה עליונה".

כמו כן, חבר מועצת גדולי התורה ור"י חברון הגאון רבי דוד כהן שליט"א קיבל בחמימות רבה את ראשי הארגון ואף השיב לשאלות סבוכות של ראשי הארגון שדרשו הכרעה הלכתית. לאחמ"כ חיזק רה"י את ידיהם של ראשי הארגון אודות החשיבות לסייע ולעזור ליתומים ולאלמנות.

בארגון זה לזה מציינים כי חודשי הקיץ הינם החודשים העמוסים והגדושים ביותר בארגון 'זה לזה', עקב קיום מגוון הפעילויות לכל שכבות הגיל. השנה ההשקעה משמעותית יותר וזאת בעקבות האסונות הקשים שקרו לאחרונה שהשאירו למעלה ממאה יתומים ויתומות חדשים שהצטרפו למעגל המשפחתי של 'זה לזה'.

כחלק מההכנות לפעילות בין הזמנים התקיים ערב הכנה לצוותות מדריכי מחנות הקיץ לבנים ומדריכות מחנות הקיץ לבנות, בהם קיבלו הדרכה מפורטת לקראת יציאת המחנות לדרכם.

ארגון 'זה לזה' שבנשיאות הרבנית רוטנברג, אם האלמנות והיתומים, זוכה לפעול למען האלמנות והיתומים בישראל, ומשמש עבורם בית חם בתמיכה וסיוע בכל הנצרך, כבר למעלה מ-30 שנה, וזכה לברכתם ועידודם של מרנן ורבנן גדולי ישראל זצוק"ל, ולהבדלחט"א מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א.

בין הפעילויות המפיחות רוח חיים באלמנות והיתומים: קבוצות תמיכה, קורסים, סדנאות, טיולים מאורגנים לאלמנות ונופשים על מנת לנסוך בהם כוחות מחודשים, קעמפים ומחנות למאות יתומים ויתומות בכל קיץ , בר מצווות ליתומים, מערכת חונכים ארצית ע"י אברכים מומחים שמלווים את היתומים בתחום הלימודי ובפן הרגשי, המערכת מנוהלת על ידי צוות חינוכי מקצועי, ועוד.

במשך השנים תמך וסייע הארגון ביותר מ-6000 אלמנות ו-11 אלף יתומים אשר זוכים לסיוע, ייעוץ, אוזן קשבת ותמיכה מכל סוג שהוא.

 

זה לזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד