כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

קיץ מתוק ושמח עם גולדה רשת הגלידות האיכותית והמובילה בישראל

הקיץ הזה יהיה קריר ומתוק עם הגלידה של 'גולדה' ועכשיו בכשרות מהדרין • אתם מוזמנים להכיר את העולם הקסום של גולדה. חלום של גלידה משובחת, באיכות ובטעם מופלאים שאין כמותם.

קיץ מתוק ושמח עם גולדה רשת הגלידות האיכותית והמובילה בישראל
גולדה היער השחור צילום: יח"צ

זה כעשרים שנה שהרשת מייצרת את הגלידה האהובה בישראל, במרקם, בטעם, באיכות ובמצוינות, שכבשו את החיוך והלב.

הסודות המקצועיים של גולדה בעולם הגלידות – הופכים את התוצרת שלה למשובחת במיוחד ומבוקשת ביותר. אחרי שטועמים גולדה – אי אפשר להחליף את האיכות באף אחת אחרת.

מאחורי כל כדור גלידה של גולדה, עומד סיפור של ניסיון מקצועי ומסורת משפחתית של מעל 20 שנים. במפעל ANITA בכפר ויתקין מייצרים בקפדנות את כל חומרי הגלם, שנשלחים מידי יום לסניפי הרשת.

בסניפים הפזורים לאורך המפה הופכים את חומרי הגלם לגלידה טרייה וטעימה, במרקם ייחודי ובטעמים פורצי דרך. בין הטעמים תוכלו למצוא גלידה בטעם עוגת הבסקוויטים של מאיה, שוקולד לבן ועוגיות, ופל נוגט, מגוון טעמי שוקולד משובחים, מגוון טעמי וניל מיוחדים, קשוי מלוח,  פירות יער ועוד ועוד. מבחר של טעמים קלאסיים וטעמים בלעדיים לרשת גולדה – שקנו להם קהל אוהדים רחב.

הגלידריה עטורת השבחים מונה כ-135 סניפים בכל רחבי הארץ בעוד השירות המצוין בהם הוא שם דבר. לקוחות גולדה יכולים ליהנות מקנייה בחנויות הרשת או לקבל את הגלידה הביתה במשלוח.

בעיצומם של ימי בין הזמנים – אל תחמיצו את חווית הבילוי המשפחתית בגולדה. האטרקציה הגדולה שהילדים שלכם לא ישכחו, ביקור בגלידרייה קסומה עם טעמים מעולם אחר.

לאחרונה הרשת פונה אל המגזר הדתי- חרדי ומזמינה אותו בשעריה עם הענקת תעודת כשרות למהדרין, בד"ץ בית יוסף, לשלל סניפים.

גולדה – המקום ההולם למשפחה החרדית, שמחפשת טעם טוב לצד כשרות מהודרת של בד"ץ בית יוסף.

גולדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד