כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
לא התאושש מהקורונה

המוזיאון היהודי היחיד בלונדון סוגר את שעריו

המוזיאון היהודי של לונדון נאלץ לסגור את שעריו עקב אובדן הכנסה ממגיפת הקורונה וירידה במספר המבקרים. מנהלי המקום מקווים להיפתח מחדש במקום אחר תוך חמש שנים, ובינתיים המוזיאון יעבור להיות פעיל באינטרנט

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pexels

המוזיאון היחיד המוקדש ליהדות בלונדון נסגר לאחר שהיה פתוח ב-13 השנים האחרונות. המוזיאון היהודי של לונדון, הממוקם בקמדן, מסר שהוא נאלץ לסגור את שעריו עקב אובדן הכנסה מהקורונה וירידה במספר המבקרים.

המקום לא הצליח לשלם את חשבונות החשמל שעלו בשנים האחרונות, התרומות פחתו, וזה היה יקר מדי כדי לשמור את המקום פעיל. מנהלי המקום מקווים להיפתח מחדש במקום אחר תוך חמש שנים, ובינתיים המוזיאון יעבור להיות פעיל באינטרנט.

ניק ויינר, יו"ר הנאמנים, אמר ל-BBC: "זו הייתה החלטה קשה להפליא, אבל המוזיאון תמיד התקשה להחזיק את עצמו כלכלית למרות שהוא זכה להצלחה עצומה עם תערוכות ומשלחות".

עוד אמר: "אנחנו מתכננים לערוך מספר תצוגות זמניות בלונדון ומחוצה לה, אנחנו חושבים על איך אנחנו יכולים לערב קהילות מקוונות עם האוספים שלנו".

מר ויינר קרא לקהילה היהודית לספק יותר תמיכה. "אם הקהילה רוצה שיהיה מוזיאון, היא צריכה לתמוך בו. אנחנו צריכים שהם יעזרו לנו לספר את הסיפור שלנו לעולם הרחב".

 

לונדון מוזיאון היהודי נגיף הקורונה (1)

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד