כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
גן החיות מכחיש

צפו: האם הדוב הוא גבר בתחפושת?

גן חיות בסין מכחיש שדוב שנראה עומד הוא גבר בתחפושת, אבל התמונות רומזות אחרת. בהצהרה שפרסם גן החיות נאמר כי "הדובה היא בשם אנג'לה" והכחיש שהיא אדם בתחפושת

צפו: האם הדוב הוא גבר בתחפושת?
הדוב המרקד צילום: צילום מסך

גן חיות בסין נאלץ להכחיש שמועות שמסתובבות באינטרנט לפיהן אחד מהדובים שלו הוא למעשה אדם בתחפושת. ספקולציות לגבי הדוב עלו לאחר שצצו תמונות של הדוב עומד בצורה אנושית להפליא בקצה מתחם מול צופים נדהמים.

גבו של הדוב נראה ישר מאוד וכפות רגליו שטוחות, כמו כן הפרווה בחלק האחורי של החיה נראית מקומטת כמו פריט לבוש. גן החיות במזרח המדינה החליט להגיב על השמועות על ידי פרסום באינטרנט תיעודים של הדוב, המכונה אנג'לה, נטען כי היא דובה, ומנהל הגן הכחיש שהיא אדם.

הם כתבו: "יש אנשים שחושבים שאני עומד כמו בן אדם, נראה שאתה לא כל כך מבין אותי כשזה מגיע לדובים, הדבר הראשון שעולה בראש הוא דמות ענקית וכוח מדהים, אבל לא כל הדובים הם גיבורים".

בקלטת אודיו שהסתובבה באפליקציית המדיה החברתית WeChat, דובר של גן החיות אמר שהחיה היא אמיתית וכי הונאה כזו לא תתרחש במתקן בניהול המדינה. הדובר אמר גם כי בחום של 40 מעלות צלזיוס, אדם בחליפת דוב פרווה "לא יחזיק מעמד יותר מכמה דקות לפני שיקרוס".

ה'דיילי אקספרס' דיווח, כי עובד בגן החיות סירב לדבר על הדובים, אך אמר שמארגנים ביקור לעיתונאים ביקורים כדי לראות את החיה.

הגולשים לא הרפו ושאלו האם הדובים של גן החיות אמיתיים לאחר שהופצו התמונות שבהן נראה אחד עומד זקוף על רגליים אחוריות דקות.

גני חיות סיניים אחרים הואשמו בעבר בניסיון להציג כלבים צבועים כזאבים או חתולים אפריקאים, וחמורים שצוירו כדי להיראות כמו זברות.

 

גן חיות סין דוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד