י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הם רוצים לחנוק אותנו"

בעקבות הסערה ב'ערוץ 14': חרם נגד שטראוס

חרם צובר תאוצה ברשת מצד אנשי ימין בהובלת ערוץ 14 נגד חברת שטראוס שהודיעה כי היא מקפיאה לאלתר את הפרסום בערוץ, זאת בעקבות התבטאותו של ארי שמאי וזאת למרות שהוא סולק מיידית לצמיתות והובהר שלא יוזמן שוב | מגישי הערוץ תוקפים את ההחלטה 

בעקבות הסערה ב'ערוץ 14': חרם נגד שטראוס
מפעל שטראוס צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

מגישי 'ערוץ 14' כמו ינון מגל, אראל סגל ובועז גולן קוראים לחרם על חברת שטראוס בעקבות הודעתה על הפסקה מיידית של פרסום המוצרים שלה בערוץ, בתגובה לקריאתו של עו"ד ארי שמאי בתוכנית 'הפטריוטים', לשחרר את רוצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, יגאל עמיר.

במכתב ששיגר אלעד רביד, סמנכ"ל שיווק וטרנספורמציה דיגיטלית ב'שטראוס' לסמנכ"ל הסחר ב'ערוץ 14' מיכאל אדרי נכתב, "בהמשך להתבטאויות פוגעניות שונות, חוזרות ונשנות, בעת האחרונה בתוכניות המשודרות בערוץ, אנו מודיעים בזאת כי אנו מקפיאים את הפרסום בערוץ באופן מיידי".

"רק ככל שנשתכנע שהערוץ עומד בדרישות הערכים לאורם אנו פועלים ולאורך זמן, נשקול את המשך הפרסום". כך שיתכן והחברה תשוב לפרסם בערוץ כאשר תראה לנכון.

בינתיים כאמור בשעות האחרונות מתארגנות עצומות ברשת נגד החברה ומגישי 'ערוץ 14' מגיבים בזעם וקוראים לציבור שלא לרכוש ממוצרי החברה עד שתשוב לפרסם. 

‏המגיש הבכיר בערוץ, ינון מגל כתב ברשתות החברתיות בהן הוא פעיל טוויטר וטלגרם: "שטראוס הכריזה מלחמה נגד ערוץ 14: עופרה שטראוס המיליארדרית האולטרה שמאלנית, שנהנית מהכסף של עם ישראל, הודיעה שתפסיק לפרסם בערוץ 14 בעקבות האמירה אמש של ארי שמאי, וזאת למרות ששמאי הורחק מהערוץ. זו מלחמה פוליטית. הם רוצים לחנוק את הערוץ. ולסתום לכם את הפה. תעשו עם זה מה שאתם מבינים, אני מפסיק לקנות אותם. והמיליארדים של עופרה לא מזיזים לי".

המגיש אראל סגל הגיב וכתב: "עופרה שטראוס מפסיקה לפרסם בערוץ 14 וזאת למרות שהערוץ פעל מיד בעקבות האמירה של ארי שמאי. ‏עופרה שטראוס פחות התרגשה מאמירות אנטישמיות של גלית גוטמן ‏על הציבור החרדי. היא לא הפסיקה לפרסם בקשת. "חרדים מוצצי דם" פחות מפריע לשטראוס. ‏זו מלחמה על חופש הביטוי והם רוצים לסתום לנו ולכם את הפה. ‏מבינים?". כך סגל.

יותם זמרי, חבר פאנל 'הפטריוטים' הגיב וכתב: "ימנים, שטראוס מתגעגעים לעולם בו יש רק ערוצים שמטנפים עליכם. שלא תטעו, שטראוס לא מחרימים רק אותנו, הם מחרימים גם אתכם. לשיקולכם במקרר".

שטראוס עפרה שטראוס ערוץ 14 ארי שמאי חרם צרכני אראל סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 49 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד