כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הולכת נגד הזרם

"החרדים כבר לא אחיי" | הדוקטור יוצאת באומץ

רקטור אוניברסיטת חיפה התבטא: "תומכי נתניהו והחרדים כבר לא אחיי", ד"ר קרן אסייג חוקרת באוניברסיטה יוצאת נגדו באומץ למרות שהיא עלולה לשלם על כך מחיר באי קידום: "אני ממש מרגישה שהפכנו להיות פיונים במשחק המלוכלך הזה"

"החרדים כבר לא אחיי" | הדוקטור יוצאת באומץ
אוניברסיטת חיפה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

רקטור אוניברסיטת חיפה, פרופ' גור אלרואי, שהפסיק בשבוע שעבר התנדבות למילואים של 32 שנה בגיל 55 במחאה על ביטול עילת הסבירות, אמר ביום ראשון ל'ניו יורק טיימס': "הישראלים שתומכים בנתניהו, המשיחיים והחרדים, הם לא חלק מהחברה שלי. הם כבר לא האחים שלי" כי "הסולידריות בישראל כבר לא קיימת יותר".

ד"ר קרן אסייג, חוקרת באוניברסיטת חיפה שיצאה באומץ נגד הרקטור התראיינה לרדיו 'גלי ישראל' ואמרה: "ראיתי את המילים שלו וזה מאוד פגע בי, הרגיש לי כמו בוקס בבטן. הצבעתי לביבי ואני תומכת נלהבת של הרפורמה המשפטית, ואני לא חושבת שאני צריכה להיות מודרת או להרגיש מנודה. אקדמיה זה מקום שהוא אמור להיות בית לריבוי דעות, לפלורליזם. אני ממש לא מרגישה שזה מה שקורה שם".

המגיש ציין: "בסוף הוא הרקטור שלך, הקידום שלך, הציונים שלך תלויים באיש הזה. האנשים הבזויים האלה יודעים שהם יכולים להלך אימים בשם הדעה שלהם".

ד"ר אסייג השיבה ואמרה: "נכון מאוד. מי יכול להבטיח לי שכשמחר אני ארצה קידום או מינוי מסוים הוא לא יתנכל לי כי אני לא אחותו? מרגיש לי שהם נמצאים כך בתוך תיבת תהודה משלהם ולא מתייחסים לקולות אחרים שהם דואגים להשתיק".

המגישה הנוספת ליטל שמש ציינה: "ראינו את האוניברסיטאות במהלך התקופה הזאת מעודדים סטודנטים לצאת להפגנות".

ד"ר אסייג אישרה את הדברים ואמרה: "מוציאים מכתבים בשמנו, אני ממש מרגישה שהפכנו להיות פיונים במשחק המלוכלך הזה".

הרפורמה המשפטית גור אלרואי קרן אסייג אוניברסיטת חיפה שנאת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד