י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

תוספות שכר ותמריצים לטסטרים

ההסכם רלוונטי לכ-100 עובדות ועובדים של חברת 'מילגם' שמבצעים מדי יום כ-1,400 מבחני נהיגה מעשיים (טסטים) באזורי פתח תקווה וצפונה; הוא כולל תוספות שכר ותמריצים

תוספות שכר ותמריצים לטסטרים
אילוסטרציה צילום: unsplash

ההסתדרות, חברת מילגם ו-ועד העובדים חתמו על הסכם קיבוצי בחברה. ההסכם רלוונטי לכ-100 עובדות ועובדים שמבצעים מדי יום כ-1,400 מבחני נהיגה מעשיים (טסטים) על כלי רכב פרטיים, מסחריים, דו-גלגליים, חקלאיים, ועל אוטובוסים, באזורי פתח תקווה וצפונה.

זה הסכם קיבוצי שני בחברה. ההסכם הראשון נחתם בשנת 2021, לאחר התאגדות העובדים. תוקף ההסכם החדש עד ה-31 בדצמבר 2025, והוא כולל שיפור בתנאי השכר ותמריצים לעובדים.

בין עיקרי ההסכם: תוספת שכר של ארבעה שקלים לשעה לכל עובד בעל ותק של שישה חודשים ומעלה; תמרוץ שעתי משמעותי לבוחנים של רכבים כבדים, של עוד שבעה שקלים לשעה לכל בחינה; מענקי תמרוץ חודשיים בסך אלף שש"ח לבוחני אופנועים, שעברו מכסה של 75 בחינות בחודש. החישוב ייערך בממוצע רטרואקטיבית בכל שנה קלנדרית; בוחני האופנועים יקבלו שלושה שקלים נוספים לשכר השעתי לבחינה, החל מהבחינה ה-85.

עוד כולל ההסכם: החזר הוצאות רכב בסך 1.45 ש' לכל קילומטר ממקום המגורים או הלינה; עובדים שנאלצים ללון במלון (ע"ח המעסיק), לשם הגעה לעבודה במקום מרוחק, יקבלו חמש שעות תוספת שכר לכל לילה; כמו כן, יינתן מענק חתימה בסך אלף ש"ח לעובדים בעלי ותק של שנה וחצי ומעלה, המהווים כ-85% מכלל עובדי החברה; ההסכם החדש גם מחדד את מנגנון נוהלי המשמעת והפיטורים, אשר לא היו ברורים מספיק בהסכם הראשוני.

 

הסכם קיבוצי תוספת שכר ההסתדרות טסט טסטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד