י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חצי שנה ראשונה בתפקיד

יומן הפגישות של השר גולדקנופף נחשף

יומנו של שר השיכון יצחק גולדקנופף נחשף וממנו עולה כי השר נוהג לקיים פגישות רבות עם אנשים מהחסידות. כל הפרטים על פגישות השר כפי שנחשף בעיתון 'כלכליסט'

יומן הפגישות של השר גולדקנופף נחשף
יצחק גולדקנופף ומוטי בבצ'יק צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יומנו של שר השיכון יצחק גולדקנופף נחשף הבוקר (שלישי) וממנו עולה כי גולדקנופף כנציג החסידות הגדולה באגודת ישראל נוהג לקיים פגישות רבות עם אנשים מהחסידות.

היומן שנחשף הוא של חצי השנה הראשונה לכהונתו כשר השיכון מינואר ועד יוני 2023. היומן נחשף לראשונה בעיתון 'כלכליסט'.

בין היתר מופיעות ביומן 5 פגישות עם אברהם ברגר, בעלי קבוצת ברגר שבונה ובנתה פרויקטים עבור החרדים בערים בית שמש, בלוד, בביתר עילית, בצור הדסה ופרויקט מחיר למשתכן בזיכרון יעקב.

בנוסף, עם כניסתו לתפקיד נועד גולדקנופף עם נציגי חברת נטע ליפשיץ בע"מ. נושא הפגישה, על פי הרישום ביומן היה "שמואל הנביא בירושלים" - לחברה פרויקט התחדשות עירונית ברחוב הזה וניתן להניח כי על כך שוחחו בפגישה.

כמו כן, ביוני נועד השר עם נציגי חברה העונים לשם הרי זהב, ועל מה שנכתב ביומן נושא הפגישה היה אבני חפץ. לחברה, שהוקמה על ידי זאב אפשטיין, פרויקט ביישוב שבשומרון. המגרשים שם החברה מתכננת לבנות 900 יחידות דיור היא קיבלה בהקצאה ללא מכרז.

גולדקנופף נפגש פעמיים גם עם מנהל מוסדות גור בירושלים, פתחיה ליצמן, אחיו של השר לשעבר יעקב ליצמן. 

בנוסף על פי חשיפת 'כלכליסט', ב־9 בינואר נפגש השר יחד עם עוזרו מוטי בבצ'יק  עם ישראל קופרברג, חסיד גור תושב אשדוד. ב־19 בינואר נפגש אדם בשם יהודה לוי - עסקן מוכר, איש גור וגם הוא תושב אשדוד; בפברואר הייתה לו פגישה עם יחיאל וינגרטן, חסיד גור וסגן ראש העיר אשדוד.

ביוני נועד עם חנוך זייברט בביתו.

עוד פגישות מעניינות של השר גולדקנופף: בחצי השנה הראשונה לכהונתו נפגש השר לפחות 5 פעמים עם נחמן גלבך, חבר מועצת העיר צפת מטעם שלומי אמונים.

כמו כן היו לשר פגישות גם עם עסקנים חסידי גור מקריית גת, בית שמש ובני ברק. בנוסף היו לשר נסיעות ופגישות בענייני העיר ערד, שגם בה קהילה של גור.

 

 

יצחק גולדקנופף משרד השיכון גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד