כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הפריעו לעבודת השוטרים

משה רדמן נעצר לחקירה, מוחים התאספו מחוץ למטה המשטרה ונעצרו

הבוקר זומן משה רדמן, ממובילי המחאה נגד הרפורמה, לחקירה במטה המשטרה בת"א | שלושה מפגינים שהתאספו במחאה על החקירה והפרו את הסדר הציבורי - נעצרו

משה רדמן נעצר לחקירה, מוחים התאספו מחוץ למטה המשטרה ונעצרו
משה רדמן בהפגנה צילום: גילי

בשעות הבוקר (שלישי) משה רדמן, ממובילי המחאה נגד הרפורמה, זומן לחקירה במטה המשטרה בת"א. במהלך חקירתו הוציא 'כח קפלן' הודעה בה הוא קורא למפגינים להתאסף מחוץ למטה המשטרה בה נערכה החקירה. לאחר מספר שעות הוא שוחרר.

במקביל, עשרות מוחים התאספו ובשל רעש שגרמו נאלצה המשטרה לעצור שלושה מהם. מהמשטרה נמסר כי החשודים הקימו רעש בלתי סביר באמצעות אמצעים קוליים, הרעש נמדד על ידי פקח של משרד לאיכות הסביבה אשר הגיע למעל ל83 דציבל שזה מעל למותר בחוק. בנוסף ציינו במשטרה כי בכניסה למטה נמצא מרכז שירות לאזרח שבו האזרחים מגישים תלונות ועקב הרעש לא הצליחו לתת שירות למתלוננים.

עוד נכתב בהודעת המשטרה כי "החשודים התבקשו מספר פעמים להפסיק, לאחר שלא הסכימו, הודיעו להם שהציוד מוחרם, החשודים התנגדו למסור את הציוד והתנגדו להפסיק להקים רעש ובעקבות כך השוטרים נאלצו לעצור שלושה מהמפגינים. במהלך המעצר, שוטר נפגע בידו מתקיפה של מפגין שנעצר".

כזכור, רדמן עורר סערה במהלך סוף השבוע לאחר שאמר בראיון ל'כלכליסט' בקשר להמשך צעדי המחאה "מתחילים להקשות מאוד על המצב הכלכלי. כבר רואים שמוציאים מישראל כסף, נראה בקרוב מהלך של משיכת כספים מהבורסה. לצערי הרב זה יביא לאינפלציה מטורפת ולעליית הריבית וזה יכביד על הציבור. אנשים יתחילו להיחנק מהמשכנתאות, לא יהיה כסף לקנות בסופר".

 

משה רדמן הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד