כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הרשימה המיוחדת

היום: שלושת צדיקי הדור יחתמו על שטר למען מעוכבי השידוך

מיוחד לכבוד ט"ו באב: הגאונים הצדיקים ועמודי התפילה של דורנו, רבי שמעון גלאי, רבי אלימלך בידרמן ורבי מרדכי שמואל אדלשטיין, יתאגדו יחדיו וישמיעו קול זעקה גדול ונורא • מאות רווקים ורווקות מבוגרים יפעלו ישועה • אתם חייבים להיכנס לרשימה המיוחדת

היום: שלושת צדיקי הדור יחתמו על שטר למען מעוכבי השידוך
צדיקי הדור צילום: קופת העיר

מעמד נרגש של תפילה וזעקה יתקיים אי"ה היום - חמישה עשר באב, אשר לא היו ימים טובים לישראל כמותו. זה היום שמוזכר כבר בנביאים ושנוי גם במשנה כיום שבו נפתחים שערי שמים בעת רצון מיוחדת לעניין של מציאת השידוך הנכון לבני ולבנות ישראל.

לקבלת שטר הישועות ולהעברת שמות לתפילה הקליקו כאן>>

בציון הקדוש בעמוקה יעתירו שלושת עמודי התפילה של דורנו. על קברו של התנא הקדוש רבי יונתן בן עוזיאל, אשר חז"ל הקדושים הפליגו בגודל מעלתו ובכוחו העצום. מקום הציון הפך לאורך הדורות לתל תלפיות, מקום שאליו באים מעוכבי השידוכים ומתפללים בתחינה ובתחנונים שיסייע להם השוכן במרומים למצוא את זיווגם ההגון להם במהרה.

תפילותיו הנרגשות של מרן עמוד התפילה הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי כבר נודעו זה מכבר בכל תפוצות עם ישראל, ההתעוררות והכיסופין הנפלאים של המשפיע הצדיק רבי אלימלך בידרמן שליט"א כבר הניבו אינספור ישועות המסופרות מפה לאוזן, תחינתו הנרגשת והרוטטת של הגאון הצדיק, אוהבן של ישראל, רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א ממיסות את לב שומעיהן, ופותחות שערי שמים.

כל הצדיקים הללו יחברו יחד ביום המיוחד ובמקום המיוחד לפעול ישועות לעם ישראל, יזעקו בתחינה ויקרעו את השמים.

אבל כדי לפעול ישועה, מבקשים הצדיקים גם את ההתגייסות שלכם, מעוכבי השידוך ובני משפחותיהם. סגולת המקום גדולה ונשגבה, סגולת היום גם היא גדולה ועצומה, אבל שלושת עמודי התפילה יודעים את הסוד שאין עוד שום דבר חזק ופורץ את הגזרות כמו מצוות צדקה.

לכן מבקשים הרבנים שכל אחד ואחד יתרום כמניין 'זיווג הגון' ל'קופת העיר', למשך 36 חודשים. התרומות יופנו להשאת חתנים יתומים וכלות יתומות! כך, מכוחה של מצוות הצדקה, במידה כנגד מידה, בכח המקום הקדוש בעמוקה, בכוחו של היום הנשגב 'ט"ו באב', ובכוח תפילתן הנרגשת של שלושת צדיקי הדור, נזכה בעזרת ה' לראות ישועות לרוב!

מי שיתרום את הסכום האמור, יזכה ששלושת עמודי התפילה יעתירו בעדו באופן מיוחד, ולא יסתפקו רק במילות התפילה הקדושות, אלא גם יעשו מעשה ויחתמו על 'שטר הישועה בעמוקה', שבו הם מעידים בחתימת ידם שבעל השטר הרים מכספו צדקה כדי לסייע בהשאת חתנים יתומים וכלות יתומות, ובמידה כנגד מידה, הם קובעים בגזירת בית דין של מטה שייפקד בקרוב בדבר ישועה ורחמים, וימצא את זווגו ההגון במהרה, וכשם שמכריזים על כך בבית דין של מטה, כך יכריזו גם בבית דין של מעלה, כל הצער והצרות, הבדידות וההתמודדות עם אתגר הרווקות בטלין ומבוטלין, לא שרירין ולא קיימין, ויהא זה שתורם את השטר נשוי בקרוב מאוד ויבנה בית נאמן בישראל.

מזל טוב!!!

כל התורם לקופת העיר כמנין 'זיווג הגון בקרוב' יכנס לרשימות הרבנים (הרבנים יתפללו אך ורק על שמות מהרשימות, אין שום דרך אחרת לזכות לתפילתם שם ביום הזה!!!!) ויזכה לפרסם את ישועתו בקרוב!

ומי שיתרום כמנין 'זיווג הגון' למשך 36 חודשים – יקבל את 'שטר הישועות בעמוקה' – הכתב שעליו יחתמו שלושת גדולי הדור, בעלי התפילה!!! אין כמו השטר הזה כדי להביא את הישועה עכשו, עכשו, עכשו .

אין כמו השטר הזה כדי להשתיק את השטן, כדי לסתום פיהם של כל המקטרגים, ולעבור ממידת דין למידת רחמים.

אין כמו השטר הזה כדי להוכיח שעשיתם את ההשתדלות המקסימלית, רוחנית וגשמית, ועכשו אתם נכונים ליום שמחתכם.

תרמו 'זיווג הגון' למשך 36 חודשים – ותקבלו את 'שטר הישועות מעמוקה'. לא תתחרטו על זה!

תרמו 'זיווג הגון בקרוב' – והיכנסו לפחות למעמד התפילה, שבו שלושת גדולי הדור יהיו בעלי התפילה, ושלושתם, בגזירת בית דין של מטה שלא משיבים ריקם בבית דין של מעלה – יגזרו על ישועתך, שתבוא כבר עכשו!
אל תשאירו אף אחד בחוץ!!

לקבלת שטר הישועות ולהעברת שמות לתפילה הקליקו כאן>>

קופת העיר שטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד