כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
פונה בנט"נ

בן 50 נפצע בהתהפכות טרקטורון; הבן ניצל בנס

אב ובנו שנסעו על טרקטורון ביער קולה התהפכו ונזרקו מהרכב. האב נפצע באורח בינוני ופונה בטיפול נמרץ, אולם הבן ניצל ויצא ללא פגע

בן 50 נפצע בהתהפכות טרקטורון; הבן ניצל בנס
זירת התאונה צילום: איחוד הצלה סניף אלעד

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לרוכב טרקטורון כבן 50 שנפצע קל עד בינוני בתאונה עצמית ביער קולה.

מוטי לוי, נתנאל עזרא ויאיר פרוש חובשי איחוד הצלה שהעניקו לו סיוע ראשוני מסרו כי רכב השטח של איחוד הצלה פינה את הפצוע מהשטח לעבר ניידת טיפול נמרץ שחיכתה לפצוע ברחבת בית העלמין ליד אלעד.

לדברי עוברי אורח - מדובר באב ובנו שהתהפכו עם הטרקטורון בשטח. הבן למרבה הנס לא נפגע.

מקרה זה מצטרף לאירוע נוסף לפני כ-24 שעות, שבו בן 30 נפצע באורח קשה בהתהפכות טרקטורון מסוג רייזר בפסגת זאב.

אברהם סמט, אייזיק כץ ואליעזר הרוש, חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר ברכב תפעולי שהתהפך על צדו במסגרת טיול לרגל בין הזמנים. צעיר ששהה ברכב נפצע בינוני עד קשה ונהג הרכב וצעיר נוסף נפצעו קל. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לשלושתם בזירה הם פונו לבית החולים הדסה הר הצופים".

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 19:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על טרקטורון שהתהפך בשטח פתוח סמוך לרחוב נתיב המזלות בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה הר הצופים 3 פצועים, בהם: גבר כבן 30 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית ו - 2 קל.

הפאראמדיקים של מד"א יאיר רייסלר ומורד איברהים וחובשת בכירה במד"א גיטי ביר סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו 2 את הטרקטורון הפוך ואת הנהג שלו שנלכד תחתיו. בסיוע עוברי אורח חילצנו את הפצוע שהיה במצב קשה עם חבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וקיבוע לקרש גב ואף ניתוח קטן בניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מעורפל הכרה. 2 נוסעי הטרקטורון פונו מהמקום במצב קל."

 

התהפכות רכב יער קולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד