כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הכול יהיה סגור

המשטר האיראני הכריז על שבתון בן יומיים וזו הסיבה

בעקבות גל חום חריג שפוקד אזורים רבים במדינה הממשל האיראני הכריז על שבתון בן יומיים במהלכם משרדי ממשלה, בנקים יהיו סגורים, בחינות יבוטלו וכך גם משחקי ספורט

המשטר האיראני הכריז על שבתון בן יומיים וזו הסיבה
אזרחים באיראן צילום: unsplash

גל החום לא פוסח על הרפובליקה האסלאמית: המשטר האיראני הכריז היום (שלישי) על שבתון שיחול מחר ומחרתיים בעקבות גל חום חסר תקדים שפוקד את המדינה שבמהלכו נמדדו מעל 40 מעלות צלזיוס באזורים רבים – כך מדווחת סוכנות הידיעות האיראנית איסנ"א. הממשלה קראה לאנשים מבוגרים ולמי שסובלים מבעיות בריאותיות להישאר בבית בימים הקרובים.

באיסנ"א דווח שמשרדי ממשלה ובנקים יהיו סגורים בימים רביעי וחמישי ושבחינות במערכת החינוך ומשחקי כדורגל יבוטלו. משרד הבריאות מסר שבתי חולים במדינה יהיו בכוננות גבוהה על רקע גל החום.

השירות המטאורולוגי של איראן הזהיר מזיהום אוויר ומסופות חול בדרום המדינה, שם צפויות טמפרטורות של יותר מ-50 מעלות. בימים האחרונים נמדדו באיראן מעל 40 מעלות בערים ועיירות רבות ברחבי המדינה.

התקשורת הממלכתית דיווחה כי בעיר הדרומית אהווג נמדדו 51 מעלות. שיא החום של כל הזמנים באיראן נרשם באותה עיר בשנה שעברה - 53 מעלות. שיא החום העולמי נרשם ב"עמק המוות" בקליפורניה ב-10 ביולי 1913 עם 56.7 מעלות.

בבירה טהראן נמדדו היום 38 מעלות, והשירות המטאורולוגי מסר שבשלושת הימים הקרובים צפויות בה 39 מעלות.

גל חום איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד