כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
סערת ערוץ 14

ארי שמאי נגד ינון מגל: "אחד המנוולים העיקריים"

שמאי כתב בתגובה בחשבון הפייסבוק שלו כי "ינון הוא אחד המנוולים העיקריים" ובכך הביע זעם על הדחתו מן התכנית "הפטריוטים" לאחר שאמר כי צריך לשחרר את רוצח רה"מ יגאל עמיר

ארי שמאי נגד ינון מגל: "אחד המנוולים העיקריים"
עו"ד ארי שמאי צילום: מתוך פייסבוק

עורך הדין ארי שמאי, שהודח ביום ראשון מערוץ 14 אחרי שקרא בשידור של תכנית "הפטריוטים" לשחרר מהכלא את רוצח ראש הממשלה יגאל עמיר, פרסם הערב (שלישי) פוסט בפייסבוק שבו יצא נגד חבריו לשעבר לפאנל ונגד מי שתמך בהדחתו.

שמאי פרסם פוסט ובו משפט קצר: "וכל המחניף לרשע נופל בידו". התגובות לכך היו רבות. לאחד המגיבים שהציג צילום מסך שלו שבו הוא מבקש מינון מגל להחזיר את שמאי לשידור, השיב שמאי: "ינון הוא אחד המנוולים העיקריים". לגולש אחר שכתב לו "כדאי שהערוץ יחזיר אותך מהר לפאנל", ענה: "לא יבקשו, ולא הייתי חוזר".

אתמול התייחס מגיש תוכנית הבוקר של ערוץ 14 שי גולדן לדבריו של שמאי: "יגאל עמיר ניסה לא לרצוח ראש ממשלה אלא לשים סוף לדמוקרטיה בישראל, סוף למשחק הבסיסי של הכרעת הציבור במדינת ישראל והיום אנחנו מקוננים על זה שהציבור בשמאל לא מכבד את הכרעת הרוב וזה מה שניסה לעשות יגאל עמיר הוא ניסה להוריד ראש הממשלה בעקבות כדורים מהשלטון", אמר גודלן ותהה: "אז איך אפשר עכשיו שמישהו יטען שיש לכבד את הכרעת הרוב ויקרא לשחרורו של יגאל עמיר".

כזכור, במהלך דיון אמש בתוכנית 'הפטריוטים' בהגשת ינון מגל ב'ערוץ 14' על חוק טבריה, קרא ארי שמאי לשחרר את יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל וזכה על כך למחיאות כפיים מהקהל שמוזמן לאולפן מדי ערב.

שמאי התייחס במהלך דיון באולפן על חוק טבריה שנידון הערב בבג"ץ ואמר: "אני שמח לשמוע משפט אחד – שבג"ץ ובית המשפט העליון נגד חוקים פרסונליים – הגיע הזמן לשחרר את המתנקש יגאל עמיר, כי גם נגדו חוקקו חוקים פרסונליים". הקהל בתגובה מחא כפיים, אולם יצוינו לשבח חברי הפאנל שהסתייגו ואמרו "לא לא". המגיש ינון מגל נשמע אומר "לא ניכנס לזה".

בעקבות הדברים, נמסר מ'ערוץ 14': "הדברים החמורים שאמר ארי שמאי משקפים את דעתו בלבד. לאור חומרת הדברים, מר שמאי לא יוזמן יותר להופיע בתכניות הערוץ".

 

ארי שמאי ינון מגל יגאל עמיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד