כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לאור יום

שודדים חמושים נמלטו עם תכשיטים בשווי 15 מיליון אירו

שודדים חמושים בפריז נמלטו עם תכשיטים של עד 15 מיליון אירו מחנות יוקרתית. המשטרה פתחה בחקירה וגורם המקורב לנושא אמר לתקשורת המקומית שהמשטרה מחפשת שלושה חשודים

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pixabay

שודדים חמושים פשטו על חנות של מותג השעונים השוויצרי היוקרתי פיאז'ה (Piaget) במרכז פריז, ונמלטו עם תכשיטים בשווי של בין 10-15 מיליון יורו, כך נמסר ממשרד התביעה של פריז.

השוד התרחש בסביבות שעת הצהריים ביום שלישי בחנות ברחוב Rue de la Paix באזור היוקרתי בעיר, שם ממוקמות חנויות יוקרה מפורסמות של כמה תכשיטנים, שענים ומותגי יוקרה. באזור נרשמו מבול של שודים עם נשק חם בשנים האחרונות.

המשטרה פתחה בחקירה וגורם המקורב לנושא אמר לתקשורת המקומית שהמשטרה מחפשת שלושה חשודים. איש לא נפגע, כך מסר גורם במשטרה.

עד ראיה אמר: "הם נכנסו בשלווה לחנות ואז איימו על הצוות עם אקדח משתיק קול על הקנה. כל מי שהיה בחלק האחורי של החנות נאלץ לרדת על הקרקע, והשודדים הכריחו לאחר מכן איש צוות לפתוח את חלונות הראווה, ואת הארון שבו היו מוחזקים כמה מהתכשיטים היקרים ביותר. ברגע שהיו להם מספיק תכשיטים, הפושטים נמלטו ברגל, ואז אולי עלו על אופנועים שחנו בקרבת מקום".

במאי בשנה שעברה, גנבים חמושים שדדו חנות שעונים ותכשיטים של 'שאנל' באזור ואז מיהרו להימלט על אופנועים. גם חנויות יוקרה נוספות נשדדו בשנים האחרונות.

המותג פיאז'ה, במקור בשוויץ, החברה מייצרת שעוני יוקרה עם מחירים שיכולים להגיע לכמה עשרות אלפי יורו, ותכשיטים יוקרתיים.

 

שוד תכשיטים פריז שוויץ שעוני יוקרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד