כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
המשפחה שבורה

הפצועים מהתאונה הנוראה יצאו מכלל סכנה

בני משפחת פוזן מלונדון שנפצעו קשה בתאונה בצרפת ביום ראשון האחרון יצאו מכלל סכנה. האם מרים פוזן, בת 50, נהרגה באופן טראגי בתאונה שבה היו שני הרוגים נוספים, בני 45 ו-75 תושבי צרפת

הפצועים מהתאונה הנוראה יצאו מכלל סכנה
זירת התאונה צילום: רשתות חברתיות

מרים פוזן אם ל-10 ילדים מלונדון שנהרגה בתאונה ביום ראשון האחרון בצרפת, הותירה משפחה שבורה ורצוצה. בעלה ובתה בת ה-19, יצאו מכלל סכנה לאחר שנפצעו קשה. קרובי משפחה וחברים מזועזעים מהאסון הנורא.

מרים פוזן נסעה עם שישה מבני משפחתה ביום ראשון ונקלעו לתאונה של שלושה כלי רכב בכביש המהיר דרומית ללנס בצרפת. האמא נהרגה במקום, בעלה ובתה נפצעו קשה, שני ילדים נוספים נפצעו קל.

חברים ובני משפחה של גברת פוזן ע"ה עדיין לא מעכלים את המוות שזעזע את הקהילה החרדית. אחת השכנות אמרה לעיתון הבריטי ה'דיילי מייל': "אנחנו באמת לא מאמינים שמרים הלכה, היא הייתה מסורה לילדיה. הכל כל כך מרגיז".

אחד מבני המשפחה אמר: "מרים הייתה אם מסורה שהיתה כל כך אהובה על משפחתה וחבריה. היא הייתה אדם מאוד מיוחד שכל מי שהכיר אותה יחסר לו מאוד. אנחנו עדיין מעכלים מה שקרה. זה היה רק ​​ביום ראשון בערב".

בחסדי שמים, שאר בני המשפחה שהיו מעורבים בתאונה יצאו מכלל סכנה כך התברר אתמול.

בעלה של גברת פוזן הרב שלום פנחס פוזן וחמישה בני משפחה נוספים מתאוששים. "כולם נסעו במיניוואן כשהתאונה קרתה, ושלושה הובהלו לטיפול נמרץ", אמר בן משפחה לעיתון. "מצבם נחשב בהתחלה כמסוכן, אבל זה כבר לא המקרה כולם מחוץ לטיפול נמרץ".

התאונה אירעה בסביבות השעה 18:00 ביום ראשון, כאשר על פי החשד נהג אחד מכלי הרכב איבד שליטה ועבר לכביש הנגדי, ופגע ברכב אחר חזיתית.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת הפצועים:
שלום פנחס אשר בן ברכה טויבא חיה
אסתר בלומא בת מרים
רחל לאה בת מרים
הינדא בת מרים
רפאל בן מרים

בתוך שאר חולי ישראל.

 

צרפת לונדון תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד