כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מכונית משפחתית

אלף העברות בעלות על קרובי משפחה: הסיפור המוזר של סוחר המכוניות

גבר נעצר לאחר שהשתמש בבני משפחתו לשם רישום של כאלף בעלויות על רכבים וייפויי כוח לקנייה ומכירה של רכבים, ואף עשה שימוש בחשבונות בנק על שמם של בני משפחתו

אלף העברות בעלות על קרובי משפחה: הסיפור המוזר של סוחר המכוניות
מגרש מכוניות - אילוסטרציה צילום: רוני נאק

סוחר מכוניות מהצפון חשוד לכאורה באי דיווח של הכנסות בגובה מיליוני שקלים, כך הודיעה רשות המיסים. אבל יותר מעניין מכך היא לכאורה דרך הפעולה. כך, לפי פרסום רשמי של רשות המיסים חסן מוחמד, תושב נוף הגליל, נעצר אתמול ושוחרר בתנאים מגבילים בחשד לאי דווח על הכנסות ממסחר ברכבים משומשים בהיקף מוערך של מיליוני שקלים.

שיטת הפעולה של מוחמד מעניינת: לפי הפרסום של רשות המיסים החשוד (כלומר מוחמד) השתמש בבני משפחתו לשם רישום של כאלף בעלויות על רכבים וייפויי כוח לקנייה ומכירה של רכבים ואף עשה שימוש בחשבונות בנק על שמם של בני משפחתו ובחברה שרשם על שם בתו על מנת להסוות את פעולותיו. לפי רשות המיסים, מעצרו של מוחמד בוצע במסגרת חקירה שמנהל בעניינו פקיד שומה חקירות חיפה והצפון. מהחקירה עולה כי מאז 2018 עוסק החשוד בקנייה ומכירה של רכבים משומשים, וכי הכנסותיו מגיעות לסכומים של מיליוני שקלים.

לפי רשות המיסים עולה עוד מהחקירה כי החשוד "פעל במזיד ובערמה על מנת להתחמק מתשלום מס ולהסתיר את עיסוקו מרשויות המס. בין היתר, עשה זאת על ידי שימוש בחברה בשם ע. ע. טורעאן מוטורס בע"מ אותה רשם על שם בתו תוך שהוא משתמש בתו הסחר של החברה על מנת לרשום על שמה רכבים וייפויי כוח לקניה ומכירה של רכבים". מוחמד הובא אתמול בפני בית משפט השלום בחיפה ושוחרר בתנאים מגבילים. חקירתו נמשכת.

 

 

מכוניות סוחר רשות המסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד