כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
וולוו נפרדת מהסטיישן

שינוי מהותי בוולבו: אלו הרכבים שתפסיק לייצר

וולוו תפסיק למכור בבריטניה את כל גרסאות הסטיישן והסדאן שלה ותתמקד ביצור רכבי שטח. בריטניה היא השוק העולמי הראשון שבו וולוו מפסיקה למכור מכוניות סדאן וסטיישן

שינוי מהותי בוולבו: אלו הרכבים שתפסיק לייצר
וולוו V60 יורד מההיצע בבריטניה צילום: רוני נאק

למי שזוכר, בעבר השם "וולוו" תמיד לווה במילה "סטיישן" ויש לכך סיבה: לרובנו היה בילדות חבר שהיה להוריו רכב וולוו סטיישן, עם ספסל אחורי שפונה בכיוון הנגדי לנסיעה וכך היה אפשר להכניס בוולוו חמישה או שישה ילדים שמחים וגם שפע של מטען ומצרכים, אבל בעולם כבר יש מדינות שבהן הוולוו סטיישן עברה מן העולם.

לפי פרסומים בבריטניה, וולוו תפסיק למכור במדינה את כל גרסאות הסטיישן והסדאן שלה ותתמקד ביצור רכבי כביש שטח. בריטניה היא כנראה השוק העולמי הראשון שבו וולוו מפסיקה למכור מכוניות סדאן וסטיישן ומדובר במהלך מפתיע, לאור העובדה שוולוו זכתה בבריטניה להצלחה ארוכת שנים עם מכוניות הסטיישן שלה.

לפי הודעתה של וולוו אשר נמסרה לתקשורת הבריטית: "אנו נצטרך להתפתח ולאחד את היצע המוצרים שלנו בעודנו מעניקים עדיפות לרכבים חשמליים ומבצעים את המעבר הטכנולוגי. מסיבה זו הורדנו מהיצע הדגמים את S60, V60 ו V 90".

המהלך של וולוו כאמור מפתיע מאוד, אבל לא משולל מציאות: בדומה ליצרנים רבים אחרים גם וולוו צריכה לצמצם את היצע הדגמים שלה במעבר לחשמל ולהתבסס על פלטפורמות (כלומר שלדות) שמיועדות לרכב חשמלי. הסטיישן האהובה פשוט אינה כזאת.

 

 

 

וולוו סטיישן בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד