כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"יש כתובת קשבת"

יו"ר הקואליציה נגד חבריו: "אין מקום למתקפות אישיות על אלופי צה״ל"

יו"ר הקואליציה ייצא נגד חבריו לקואליציה שהתבטאו נגד בכירי צה"ל בראשם מפקד פיקוד המרכז יהודה פוקס. "אין מקום למתקפות אישיות על אלופי צה״ל. יש כתובת קשבת להשמעת הביקורת- שר הביטחון או הקבינט", כתב

יו"ר הקואליציה נגד חבריו: "אין מקום למתקפות אישיות על אלופי צה״ל"
ח"כ אביחי בוארון צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

יו"ר הקואליציה חה"כ אופיר כץ יצא בצהריים (רביעי) נגד חבריו לקואליציה אחרי שהתבטאו ביממה האחרונה כנגד קציני צה"ל בראשם מפקד פיקוד המרכז יהודה פוקס.

כץ כתב: "כפי שאנחנו דרשנו להוציא את הצבא מהפוליטיקה, כך אנו מחויבים להוציא את הפוליטיקה מהצבא".

לדבריו, "ביקורת היא לגיטימית וחשובה, במיוחד שמדובר בחיי אדם וביטחון אישי, אבל אין מקום למתקפות אישיות על אלופי צה״ל. יש כתובת קשבת להשמעת הביקורת- שר הביטחון או הקבינט".

כזכור, חה"כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) גיבתה הבוקר את חה"כ אביחי בוארון ואמרה: "האלוף פוקס (מפקד פיקוד המרכז) מגבה מחבלים ובצד השני מתעמר בתושבי יהודה ושומרון. אני חד משמעי מגבה את דבריו של ח״כ אביחי בוארון.

באופן עקבי יש דאגה לרווחתם של תושבי איו״ש הפלסטינים - ונגד התושבים היהודים", אמרה.

חה"כ לימור סון הר מלך תקפה גם את שר הביטחון יואב גלנט ואמרה: "הגיע הזמן שיהיה שר ביטחון שידאג לימין. רוח המפקד שלו זה דאגה לתושבים הפלסטינים ופחות לתושבים היהודים. הייתי מעדיפה שיהיה שר בטחון אחר שידאג למתיישבים".

דובר צה"ל פרסם אמש הודעה חריגה נגד חבר הכנסת אביחי בוארון מ'הליכוד' שהתבטא מוקדם יותר נגד אלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס.

בהודעה נמסר: "הרמטכ"ל מגנה בכל תוקף את האמירה של חבר הכנסת אביחי בוארון כלפי מפקד פיקוד המרכז. האלוף יהודה פוקס, הוא מפקד לוחם, ערכי ומצטיין, אשר תחת פיקודו, מפקדי צה"ל וחייליו פועלים לילות כימים להבטיח את ביטחונם של תושבי אזור יהודה ושומרון".

"כל אמירה אשר מטילה דופי בשיקוליו של האלוף ובמחויבותו לביטחון אזרחי ישראל - ראויה לכל גינוי ואין לה שחר", לשון הודעת דו"צ.

גם שר הביטחון יואב גלנט גינה ואמר: "מפקד פיקוד המרכז האלוף יהודה פוקס הוא קצין מקצועי ורב זכויות. האלוף פוקס מקדיש את חייו להגנת עם ישראל - מגנה בתוקף את ההתקפות משוללות היסוד עליו מצד גורמים פוליטיים חסרי אחריות. כל התקפה על קציני צה״ל ע״י אישי ציבור מערערת את ביטחון ישראל".

ח"כ אביחי בוארון אמר בראיון לרשת ב' אחרי הפיגוע במעלה אדומים שאלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס מתעדף פלסטינים על ישראלים: "יותר חשוב לו לאפשר חופש תנועה לפלסטינים על פני שמירה הרמטית לביטחון ישראלים".

אופיר כץ צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד