כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
במרחק קליק בנייד

המדינה תסבסד מעונות יום ומשפחתונים: בדקו אם גם אתם זכאים

משרד העבודה פתח את אפשרות הגשת בקשה לסבסוד מעונות יום ומשפחתונים מוכרים לשנת הלימודים תשפ"ד | בימים הקרובים צפויים להתפרסם התעריפים המלאים של מעונות היום המפוקחים עם סמל. התעריפים יכללו את תוספת הסבסוד עליה הכריזה הממשלה

המדינה תסבסד מעונות יום ומשפחתונים: בדקו אם גם אתם זכאים
שטרות כסף. אילוסטרציה צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

משרד העבודה פתח היום (רביעי) את האפשרות להגיש בקשה לסבסוד בשכר הלימוד במעונות יום ומשפחתונים עבור תינוקות ופעוטות לשנת הלימודים תשפ"ד. 

את הבקשה ניתן להגיש באופן מקוון דרך אתר האינטרנט של משרד העבודה. הסבסוד להורים ניתן במטרה לשלב אוכלוסיות שונות בשוק העבודה ולהקל על תעסוקת ההורים. 

בשנה החולפת, משרד העבודה יזם פרויקט מידע עם רשות התקשוב וביטוח לאומי, על מנת להפחית משמעותית את הבירוקרטיה, לקצר את זמני הטיפול בבקשות ולשפר את הקשר עם ההורים, זאת באמצעות העברת מידע מביטוח לאומי למשרד העבודה, השירות ינתן להורים המעוניינים בכך. 

במסגרת השירות החדש, ניתן להזין את מספר תעודת הזהות של ההורה במערכת ולאשר העברת מידע בדבר הכנסות וקצבאות מביטוח לאומי, זאת בכדי לחסוך טפסים וזמן ולהקל על בקשת המשפחה. 

בנוסף, השנה, במקום בדיקת שעות עבודה כפי שנעשה בשנים קודמות, ייבדק היקף השכר בלבד. רף השכר לזכאות עומד על 3,159 ש״ח לכל הורה עובד, כמו כן בוטלו קנסות הדרגה למי שעובד פחות מ 36 שעות שבועיות.

דרגת הסבסוד מבוססת על השכר המחושב לנפש, ומושפעת גם מגורמים אחרים כגון מספר הנפשות, קצבאות ומספר הילדים הרשומים במעון או משפחתון. כאשר יש קיום של מספר תנאים במקביל, דרגת ההשתתפות תחשב על פי התנאי המיטיב עם ההורים.

בכל שאלה ובקשה לעזרה בהגשת הבקשה ניתן לפנות לאגף לעידוד תעסוקת הורים במשרד העבודה באמצעות צ'ט באתר או במענה קולי ממוחשב בטלפון 1222-2969 או *2969

 

חיסכון חיסכון בכסף סבסוד מענק כספי משפחתונים מעונות יום פעוטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד