כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"אפריקה חוזרת לישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד עם נשיא זמביה

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם נשיא זמביה האקאינדה היצ'ילמה בלשכת רה"מ בירושלים. נתניהו: "ישראל חוזרת לאפריקה ואפריקה חוזרת לישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד עם נשיא זמביה
ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא זמביה צילום: חיים צח / לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (רביעי) עם נשיא זמביה האקאינדה היצ'ילמה בלשכת רה"מ בירושלים. תחילה נפגשו ראש הממשלה והנשיא בארבע עיניים, ולאחר מכן התקיימה פגישה מורחבת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "אני שמח לקבל את פניו של הנשיא היצ'ילמה בירושלים. זהו ביטוי של הידידות הגדולה בין זמביה לישראל.

אנו דנים בדרכים רבות שבהן נוכל לשפר אף יותר את הקשרים בינינו לטובת שני העמים שלנו, וגם לטובת חזרתה של ישראל לאפריקה - ישראל חוזרת לאפריקה ואפריקה חוזרת לישראל וזה ייטיב עם כולם. ברוך הבא", כך נתניהו.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי, שני המנהיגים דנו בדרכים לחיזוק הקשרים הכלכליים והמדיניים בין ישראל לזמביה ובהגברת שיתופי הפעולה בין המדינות בתחומי חדשנות, חקלאות, ביטחון המזון ועוד. בנוסף, דנו השניים בעידוד הרחבת ההשקעה הישראלית בזמביה ובהנגשת הידע הישראלי לתועלת קידום יחסי ישראל וזמביה.

ראש הממשלה נתניהו הודה לנשיא על ידידותו ויחסו החם ועל עמידתה של זמביה לצדה של ישראל, ושיבח את היותה שחקן אזורי חשוב ביבשת אפריקה. כמו כן, בירך רה"מ נתניהו את שיתוף הפעולה בין המדינות.

 

ישראל אפריקה זמביה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד