כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"בתום מסע ארוך ונחוש"

סוף לשביתות? בשורה לעובדי בנק הפועלים

ההסתדרות, ארגון עובדי בנק הפועלים וההנהלה חתמו על הסכם שכר חדש שיחול על כ-6,000 העובדים ובמרכזו שיפור בתנאי השכר ובאופק הקידום | מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר: "מערכת היחסים בין ההנהלה לעובדים ולהסתדרות הייתה ותמשיך להיות טובה, עם אמון הדדי"

סוף לשביתות? בשורה לעובדי בנק הפועלים
סניף של בנק הפועלים צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

ההסתדרות, ארגון עובדי בנק הפועלים וההנהלה חתמו היום (רביעי) על הסכם קיבוצי חדש שיבטיח לכ-6,000 עובדי הבנק תוספות שכר ומענקים משמעותיים. ההסכם החדש, בהמשך להבנות שהושגו בחדש שעבר, מבטיח את הביטחון התעסוקתי של עובדי הבנק ויהיה בתוף עד סוף 2027.

מעמד החתימה התקיים בלשכת יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, בהשתתפות הנהלת הסתדרות המעו"ף, הנהלת הבנק ונציגי ארגון העובדים.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בירך במעמד החתימה ואמר: "זה אירוע מכונן וחשוב בחיי בנק הפועלים. אנחנו חותמים על הסכם חכם ונכון, שיניע את הבנק קדימה. מערכת היחסים עם בנק הפועלים, שיש לו מקום מיוחד בהיסטוריה של ההסתדרות, היא ארוכת שנים, ואני שותף לה ב-15 השנים האחרונות. אני שמח שהתגברנו על המחלקות במו"מ, ובזכות הועד המנוסה והאחראי דאגנו לעובדים, שהם שותפים מלאים לשגשוג הבנק. תודה להסתדרות המעו"ף וליושב הראש שלה עו"ד גיל בר-טל ולראש חטיבת הבנקים עו"ד מנחם מליק. אני רוצה להודות גם ליו"ר ועד העובדים רוני גרפונקל על ההתמדה ועל היכולת בסופו של דבר להביא לחיזוק הקשר עם ההנהלה".

לדברי מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר: "ההסכם החדש כולל פרקים כלכליים וארגוניים, והאחריות שלנו כהנהלה ליישם אותם בשכל, באמון ובהוגנות. מערכת היחסים בין ההנהלה לעובדים ולהסתדרות הייתה ותמשיך להיות טובה, עם אמון הדדי. אני מודה לצוותי המשא ומתן שעבדו לילות כימים להבאת ההסכם המצוין הזה".

המשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת משאבי אנוש, עמית אוברקוביץ' אמר מצידו: "עמדנו בשלושת העקרונות שהצבנו במשא-ומתן: להמשיך להתנהל בשותפות, לקדם מהר אינטרסים משותפים ולשמור על דיאלוג פתוח ועל שיח מכבד. בנק הפועלים הוא ארגון מופת, שחשוב לכלכת ישראל ולדמוקרטיה הישראלית".

יו"ר ארגון העובדים רוני גרפונקל בירך גם הוא על ההישג ומסר: "בנק הפועלים נולד מהרחם של ההסתדרות. אחרי תשעה חודשים של חבלי לידה, ובתום מסע ארוך ונחוש, חתמנו היום על הסכם שכר מצוין. ברצוני להודות לחברי הוועד הארצי ולהסתדרות על עבודה משותפת ומאומצת בשיתוף פעולה מלא לאורך כל הדרך למען המטרה החשובה. אודה גם לאלפי עובדי הבנק שהוכיחו לכידות ונחישות".

תוספת שכר בנק הפועלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד