כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הגישה למנהרות נחסמה

על רקע האשמות נגד טראמפ: דיווח שווא על ירי בקפיטול

משטרת הקפיטול של ארה"ב ערכה חיפוש בבנייני משרדים של הסנאט לאור דיווח על יורה פעיל. "נא להתרחק מהאזור כי אנחנו עדיין חוקרים" מסרה המשטרה. אך לאחר חיפושים לא התגלה דבר

על רקע האשמות נגד טראמפ: דיווח שווא על ירי בקפיטול
בנין הקפיטול האמריקאי צילום: Pixabay

משטרת הקפיטול של ארה"ב פינתה חלק מבניין משרדי הסנאט בוושינגטון, לאחר שקיבלו דיווחים על יורה פעיל אפשרי, כך אמרו שני גורמי אכיפת החוק לרשת NBC. הדיווחים לא אושרו ושוטרי משטרת הקפיטול סרקו באזור.

משטרת הקפיטול של ארה"ב צייצה בטוויטר קצת לפני השעה 15:00 לפי שעון החוף המזרחי כי השוטרים שלהם מחפשים בבניין משרדים בסנאט ובסביבתו בתגובה ל"שיחה נוגעת למוקד 911".

"נא להתרחק מהאזור שכן אנחנו עדיין חוקרים. נמשיך לתקשר עם הציבור כאן", צייצה המשטרה בטוויטר.

בפוסט המשך בטוויטר, משטרת הקפיטול ציינה: "אם אתה נמצא בתוך בנייני הסנאט, כל מי שנמצא בפנים צריך להיות במחסה שכן יש דיווח על יורה פעיל אפשרי. יצוין כי אין לנו דיווחים מאושרים על יריות". השוטרים חסמו את הגישה למנהרות התת-קרקעיות המובילות לבנייני המשרדים של הסנאט מבניין הקפיטול הראשי.

לאחר חיפושים וסריקות הודיעה המשטרה כי השוטרים לא מצאו ראיות לכך שהתרחש ירי. לפי משטרת הקפיטול התקבלה שיחת חירום שיחת על ירי בקפיטול. השוטר יו קארו אמר כי "נכנסה קריאה על יורה פעיל. נראה שזו דיווח שווא. לא אותרו נפגעים ולא אותר יורה".

האירוע הגיע על רקע כתב אישום שהוגש הלילה נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ על חלקו במהומות הקפיטול ב-2020.

ארה''ב ירי סנאט גבעת הקפיטול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד