כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ארוחה מתוכננת

טראמפ סעד עם בכירי פוקס ניוז לאחר שנודע לו על כתב האישום השלישי

הנשיא לשעבר טראמפ סעד עם בכירי רשת פוקס ניוז לאחר שנודע לו על כתב האישום השלישי. מנהיגי פוקס ניוז פנו לנשיא לשעבר וביקשו ממנו להשתתף בדיון הראשון של מתמודדי הפריימריז למפלגה הרפובליקנית שתארח רשת פוקס. טראמפ לעת עתה מסרב

טראמפ סעד עם בכירי פוקס ניוז לאחר שנודע לו על כתב האישום השלישי
דונלד טראמפ בעצרת בחירות צילום: מתוך האינסטגרם שלו

זמן קצר לאחר שנודע לו שהוגש נגדו כתב אישום בפעם השלישית השנה, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אכל ארוחת ערב פרטית עם ההנהגה הבכירה של רשת פוקס ניוז, הם לחצו עליו להשתתף בדיון בערוץ על הפריימריז הרפובליקני החודש, כך דווח בוושינגטון פוסט.

הארוחה של טראמפ, עם נשיא פוקס ניוז ג'יי וואלאס ומנכ"לית הרשת, סוזן סקוט, נערכה בחדר אוכל פרטי במועדון הגולף של טראמפ בבדימינסטר, ניו ג'רזי, כך לפי שניים מהאנשים שמכירים את האירוע. הארוחה נקבעה לפני הדיווח על אפשרות לכתב האישום.

טראמפ התנגד להשתתף בדיון הראשון עם שאר המתמודדים, אותו מארחת פוקס ניוז עם הוועדה הלאומית הרפובליקנית ב-23 באוגוסט במילווקי, כמו גם את השני, המתוכנן לספטמבר בספרייה הנשיאותית של רייגן בקליפורניה. אבל הוא גם הבהיר לכמה אנשים בשיחות פרטיות שהוא לא סגר את הדלת סופית לגבי השתתפות.

בכירי פוקס אמרו לטראמפ שהוא מצטיין במרכז הבמה ושזה מהווה הזדמנות עבורו להראות את זה בפומבי. הם הזהירו שאם הוא לא יופיע, הוא יכול לתת פתח למועמדים אחרים להופיע טוב יותר ממנו.

מר טראמפ ציין בפני מקורביו שזה יהיה טיפשי להסתכן להופיע באותה במה עם יריביו לראשות המפלגה ולתת להם הזדמנות לקבל במה. יועציו של טראמפ אמרו לו שאין לו מה להרוויח מדיון כזה, אך הנשיא לשעבר עצמו סירב לשלול הופעת פתע.

 

 

דונלד טראמפ מפלגה רפובליקנית הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2024 פוקס ניוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד