כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בשיחה פרטית בין השניים

אובמה הזהיר את ביידן מהתמיכה החזקה שיש לטראמפ

הנשיא לשעבר אובמה הזהיר בשיחה את ביידן שטראמפ מועמד חזק, וטען כי ציבור המצביעים הנאמן שלו, כולל כלי התקשורת התומכים בו מהווים גורמים שעשויים לסייע לו לנצח בבחירות

אובמה הזהיר את ביידן מהתמיכה החזקה שיש לטראמפ
ברק אובמה צילום: Marc Israel Sellem/POOL

הנשיא לשעבר ברק אובמה, אמר בארוחת צהריים פרטית לנשיא ביידן מוקדם יותר הקיץ, כי דונלד טראמפ חזק מאד ומוקף מערכת תקשורת שמרנית ידידותית לטראמפ, והדגיש את הדאגה שלו שטראמפ יכול להיות מועמד חזק יותר ממה שדמוקרטים רבים מבינים, כך דיווח הוושינגטון פוסט.

בארוחת הצהריים, שנערכה בסוף יוני בבית הלבן, הבטיח אובמה לעשות כל שביכולתו כדי לעזור לנשיא להיבחר מחדש, כך על פי שני אנשים שמכירים את הפרטים מהפגישה, השניים דיברו בעילום שם עם העיתון.

אובמה ביקר בבית הלבן כחלק ממפגש קבוע בין שני הבכירים שהיו יחד 8 שנים בבית הלבן כנשיא וכסגן נשיא. במהלך ארוחת הצהריים שלהם, אובמה הבהיר כי חששותיו אינם קשורים ליכולותיו הפוליטיות של ביידן, אלא מהכרה באחיזת הברזל של טראמפ במפלגה הרפובליקנית, כך על פי האנשים.

כשעזב את הבית הלבן לאחר ארוחת הצהריים ביוני, ביצע אובמה את המשימה הראשונה שלו לעזור למסע הבחירות של ביידן: הוא צילם סרטון קצר כדי לעזור לנשיא בגיוס כספים מקוון.

אריק שולץ, יועץ בכיר של אובמה, סירב להגיב על ארוחת הצהריים בבית הלבן, אך לדבריו, אובמה יתאים את פעילות הקמפיין שלו כדי למקסם את ההשפעה. "אנו שמים דגש עצום על מציאת דרכים יצירתיות להגיע לקהלים חדשים, במיוחד להגיע ישירות לגיוס בוחרים או להפעלת מתנדבים", אמר שולץ בהצהרה.

אובמה אמור להגביר את פעילותו הפוליטית בחודשים הקרובים, כולל גיוס כספים לטובת הוועדה הלאומית הדמוקרטית. 

 

 

 

 

ברק אובמה דונלד טראמפ הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2024

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד