כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
טכנולוגיה שאינה מוכרת לאנושות

פרופ' ישראלי-אמריקאי: בקרוב נקבל הוכחה מדעית לקיומם של חייזרים

פרופסור ישראלי-אמריקאי וראש המחלקה לאסטרונומיה של אוניברסיטת הרווארד טוען בריאיון ל'דיילי סטאר' כי תוצאות שברי מטאור שנמשו מקרקעית הים עשויים להוכיח באופן מדעי את קיומם של חייזרים

פרופ' ישראלי-אמריקאי: בקרוב נקבל הוכחה מדעית לקיומם של חייזרים
פרופ' אבי לייב צילום: ויקיפדיה

אבי לייב, פרופסור ישראלי-אמריקאי טוען כי הוא מצפה לקבל תוך חודש ימים את תוצאות בדיקות שברי המטאור שהגיעו לכדור הארץ בשנת 2014 כשלדעתו, מדובר בספינת חלל שהגיעה ממקור חוצני.

צוות המחקר שלו נעזר במזחלת מגנטית שמטרתה לשחזר 750 פיסות מתכת מקרקעית הים מול האי מאנוס, פפואה ניו גינאה, שם לדבריו, התפוצץ העב"מ באוקיינוס השקט, כך לפי ה"דיילי סטאר".

לייב אמר בריאיון ל"דיילי סטאר", שהובא ב'מעריב' כי הוא וצוותו עובדים כעת בארבע מעבדות שונות ברחבי העולם כדי לקבוע האם מקורם של הממצאים הוא מטכנולוגיה שאינה מוכרת לאנושות והאם הגיעו מחוץ למערכת השמש. אינדיקציות מוקדמות העלו כי השברים שונים באופן יוצא דופן מכל סלע חלל שאותר בעבר על ידי בני האדם. עוד טען כי זו יכולה להיות ההוכחה המדעית הראשונה לכך שחללית בין-כוכבית מתוצרת חייזרית נחתה על כדור הארץ.

האסטרופיזיקאי בן ה-61, פרופסור ישראלי-אמריקאי לפיזיקה תאורטית ולאסטרופיזיקה וראש המחלקה לאסטרונומיה של אוניברסיטת הרווארד, אמר כי זהו בהחלט יהיה המגע הראשון אי פעם של האנושות עם חייזרים. "יש סיכויים גבוהים שמדובר בחללית וזו הסיבה שהחלטנו לחקור את הנושא. החומר ממנו עשוי המטאור הוא חריג".

הוא הסביר כי המטאור בגודל של לא יותר ממטר אחד בשם IM1 - זוהה על ידי לווייני ריגול אמריקאים כשנכנס לאטמוספירה של כדור הארץ ב-8 בינואר 2014. סלע חלל זה עמד בלחץ האטמוספירה באופן מפתיע, מה שהיה אמור להשמיד כל מטאור רגיל בזמן שהוא "טס" לכיוון כדור הארץ במהירות של 100,215 קמ"ש. "לא רק שהוא היה מהיר מאוד ונע מהר יותר מ-95% מהכוכבים הסמוכים לשמש, הוא גם עשוי מחומר קשיח מאוד - קשה יותר מכל 272 סלעי החלל שנכנסו לקטלוג של נאס"א בעשורים האחרונים. הפרטים הללו העלו את האפשרות שהדבר עשוי ככל הנראה מסגסוגת מלאכותית", אמר לייב לדיילי סטאר.

מדע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד