י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הצלה פלאית

במהלך הנופש: בן 10 נפל מקומה רביעית באמצע הלילה ונפצע קשה

ילד חרדי בן 10 נפל מקומה רביעית באמצע הלילה במהלך נופש בשווייץ ונפצע באורח קשה. משפחה שהגיעה באישון ליל למקום באורח נס, מצאה אותו פצוע ומדמם על הקרקע. הוא פונה עם שברים ברגליים ופגיעת מוח במסוק לביה"ח בעיר לוזאן. התפללו: פנחס זליג בן בלומה

במהלך הנופש: בן 10 נפל מקומה רביעית באמצע הלילה ונפצע קשה
ההרים המושלגים בשוויץ צילום: אליעזר זליגמן

ילד חרדי בן 10, תושב בריטניה, שנפש עם משפחתו בעיירה צרמט שבדרום שוויץ, נפל בלילה שבין ראשון לשני מקומה רביעית. הילד התעורר בלילה וצעד מתוך שינה למרפסת שהייתה פתוחה ונפל מהמרפסת בגובה ארבע קומות.

משפחה חרדית, שבהשגחה פרטית, הגיעה למקום בשעה 03:30, שמעה קול בכי עם קריאה "מאמי מאמי". המשפחה גילתה לתדהמתה ילד פצוע על הרצפה והזעיקה עזרה. הן ה-10 פונה באמבולנס אווירי, כשהוא סובל מזעזוע מוח ופציעות קשות ברגליו. הוא מאושפז בעיר לוזאן.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אירע נס גדול, מאחר והמשפחה הגיעה מבריטניה בלילה באופן לא מתוכנן למקום הנופש, לאחר שהייתה אמורה להגיע מוקדם יותר, אך התעכבה בגלל הגשם כמה שעות באנטוורפן. הילד של המשפחה שמע קול בכי, והעיר לאביו שלו על כך. תחילה האב ביטל את דבריו ואמר כי זה בטח ילד שבוכה בתוך בית. אך הילד לא ויתר, והחל לחפש את קול הבכי, אז גילה את הילד הפצוע.

בהשגחה פרטית גיסו של נהג הרכב שהגיע באמצע הלילה גם לנופש, הוא איש רפואה שטיפל מיד בילד הפצוע. ביממה האחרונה מצבו החל להשתפר והוא מתקשר עם משפחתו. התפללו לרפואת הילד פנחס זליג בן בלומה לרפואה שלמה.

נופש בריטניה שוויץ השגחה פרטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד