ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

מה שלא סיפרו לכם על השקעה בקפריסין הצפונית

למה משקיעים מכל העולם ומדינות מערב אירופה, גרמניה, אנגליה ואפילו הטורקים מגלים פוטנציאל. מה בדיוק יש שם?

מה שלא סיפרו לכם על השקעה בקפריסין הצפונית
קפריסין הטורקית צילום: FREEPIK

בשנים האחרונות, השקעות נדל"ן בקפריסין הטורקית חוותה זינוק משמעותי. ניתן לייחס עלייה זו למספר גורמים מרכזיים. ראשית, האזור מציע שפע של יופי טבעי, עם קווי חוף מדהימים, נופים ציוריים ואקלים ים תיכוני נעים. תכונות אלה משכו את תשומת הלב של תיירים ומשקיעים כאחד.

אחד המניעים העיקריים מאחורי עליית הנדל"ן בקפריסין הטורקית הוא המסגרת המשפטית לבעלות על נכסים. הממשלה הטמיעה מדיניות המעודדת השקעה של אזרחי חוץ ומקלה על אנשים פרטיים לרכוש נכסים באזור. בנוסף, מחירי הנכסים בקפריסין הטורקית נוחים יחסית ליעדים ים תיכוניים אחרים, מה שהופך אותו לבחירה אטרקטיבית עבור אלה שמחפשים תמורה לכספם.

יתר על כן, קפריסין הטורקית מציעה בונוס למשקיעים זרים המעוניינים לרכוש נכס. תמריצים אלה כוללים הקלה במס, תושבות או אזרחות, והליכים יעילים לרכישת נכסים. הטבות כאלה תרמו לזרימה של קונים בינלאומיים, במיוחד ממדינות כמו בריטניה והמזרח התיכון, מדינות דוברות רוסית.

גם תעשיית התיירות המשגשגת בקפריסין הטורקית ממלאת תפקיד חיוני בעליית הנדל"ן. האזור מושך מיליוני מבקרים מדי שנה, מה שיוצר ביקוש משמעותי ללינה ובתי נופש. משקיעים רואים את הפוטנציאל להכנסה משכירות באמצעות השכרות נופש לטווח קצר, המספקות להם החזר מצוין על השקעתם.

יתרה מכך, פרויקטים מתמשכים של פיתוח תשתיות בקפריסין הטורקית, כולל כבישים חדשים, שדה תעופה ומרינות, הזינו עוד יותר את שוק הנדל"ן. פיתוחים אלה משפרים את הנגישות ומושכים יותר מבקרים, מה שהופך אותו לסיכוי מפתה לצמיחה והערכה עתידית.

חיי לילה ובידור: אחרי יום של חיפושים, קפריסין הטורקית מתעוררת לחיים עם חיי לילה תוססים. בקירניה ובפמגוסטה תמצאו ברים, מועדונים ומסעדות תוססים המציעים מוזיקה חיה ובידור. לרקוד כל הלילה תחת הכוכבים או פשוט להירגע עם קוקטייל ביד, להתענג על אווירת האי.

האם המחירים צפויים לעלות?

כמו עליית מחירים ואינפלציה בכל העולם, גם בקפריסין הצפונית המחירים דוהרים כלפי מעלה ובנוסף בעונת הקיץ יש דרישה ייתרה בענף התיירות והנדלן המחירים צפויים להכפיל ואף לשלש את המחיר הדירות

משקיעים שקנו בשנה שעברה הרוויחו עשרות אחוזים מעבר לכל השקעת נדלן בכל העולם, לא סתם מגזין היוקרתי FORBES שם את קפריסין הצפונית כיעד להשקעה עם פוטנצייאל גבוה במיוחד .

מה טווח המחירים בקפריסין הצפונית ?

מאד פשוט כמו בכל נדלן במדינת ישראל כך גם בקפריסין הצפונית, יש יחידות נופש להשקעה ויחידות דיור הנעים סביב 75 אלף פאונד ומגיעים גם ל 300 אלף פאונד .

המטרה לקבל השקעת נדלן עם תשואה גבוהה וגם להפוך את ההשקעה לבילוי.

מה יש לעשות בקפריסין הצפונית ?

מלבד בתי קזינו המפוארים שיש בקפריסין הצפונית , תוכלו להנות ממלונות ברמה של 5 כוכבים, פארקי מים , חופי ים מפנקים עם ספורט ימי  ומי שאוהב פלאים היסטוריים: קפריסין הטורקית עשירה בהיסטוריה, ומציגה שילוב ייחודי של תרבויות. חקור את העיר העתיקה סלמיס, שבה חורבות עתיקות מסיעות אותך אחורה בזמן. לשוטט ברחובות המתפתלים של העיר העתיקה של פמגוסטה, ולהביט בארכיטקטורה של ימי הביניים שהשתמרה היטב. ואל תפספסו את טירת קירניה, המציעה לא רק תככים היסטוריים אלא גם נופים עוצרי נשימה של הנמל.

יש מה לעשות גם בלילות בקפריסין הצפונית ? חוזר על עצמו

קפריסין הצפונית מאופיינת בחיי לילה ובידור: אחרי יום של חיפושים, קפריסין הטורקית מתעוררת לחיים עם חיי לילה תוססים. בקירניה ובפמגוסטה תמצאו ברים, מועדונים ומסעדות תוססים המציעים מוזיקה חיה ובידור. לרקוד כל הלילה תחת הכוכבים או פשוט להירגע עם קוקטייל ביד, להתענג על אווירת האי.

 

 

 

קפריסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד