כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ניסים ונפלאות

הפצוע מהפיגוע במעלה אדומים מתאושש: " שמענו שני פיצוצים"

יוסי נהון, שנפצע בינוני בפיגוע הירי במעלה אדומים סיפר על רגעי האימה. "הלכנו לכיוון החנייה, לפתע שמענו שני פיצוצים, קפצנו ליד הגדר והמחבל עמד מאחורינו וירה". ד"ר שוורץ: "אנחנו מקווים שיוסי יחלים בצורה מלאה בקרוב"

הפצוע מהפיגוע במעלה אדומים מתאושש: " שמענו שני פיצוצים"
זירת הפיגוע במעלה אדומים צילום: באדיבות המצלם

יוסי נהון, בן 28, שנפצע בינוני בפיגוע השבוע במעלה אדומים, וחברו יחיאל נג'ר, סיפרו על רגעי האימה כשמחבל פתח באש בסמוך למרכז המסחרי במעלה אדומים. "חשוב להעביר מסר לכולם תהיו ערניים, בפועל אני לא הייתי ערני, לא עיכלתי מה היה, למזלי יחיאל היה שם והבין את הסיטואציה, זה יכול לקרות לכולם חשבתי שזה לא יקרה לי אבל בסוף זה קרה", סיפר.

דבריו של יוסי נהון, הפצוע הבינוני מפיגוע הירי במעלה אדומים: צילום שערי צדק

חברו יחיאל נג'ר סיפר: "הלכנו לקנות ארוחת צהריים, יצאנו לכיוון החניה ולפתע שמענו שני פיצוצים ואמרתי ליוסי זה לא נשמע לי טוב, ברחנו לסמטה צרה והייתה שם גדר, קפצנו ליד הגדר, ושם המחבל עמד מאחורינו וירה אני קפצתי מעל הגדר, יוסי קיבל כדור בגב ונפל למטה, המשכנו ללכת עד שהוא לא היה יכול יותר", תיאר את רגעי האימה.


ד"ר אלון שורץ מנהל יחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק מעדכן לגבי מצבו של הפצוע הקשה מפיגוע הירי במעלה אדומים: צילום שערי צדק

ד"ר אלון שוורץ, מנהל יחידת הטראומה בבית החולים שערי צדק, סיפר על מצבם של הפצועים: "כמו ששמעתם אנחנו מאוד שמחים שהפציעה לא הצדיקה ניתוח, אנחנו מקווים שיוסי יחלים בצורה מלאה בקרוב. הפגיעה הנפשית שיוסי התחיל לדבר עליה היא פגיעה קשה, אנחנו נותנים מעטפת של עובדים סוציאליים ופסיכולוגים, הפצוע השני עדיין נמצא בטיפול נמרץ במצב קשה, הוא נפצע באזור הראש והצוואר. הוא עירני וכבר לא מונשם. הוא עבר ניתוח אחד ועדיין מצפה לו ניתוח נוסף במהלך שבוע הבא. אנחנו מקווים שיגיע להחלמה מלאה".

 

 

 

 

 

פצוע קשה שערי צדק פצוע בינוני טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד