י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זה שם המפלגה

הציונות הדתית והבית היהודי יחתמו על איחוד מפלגות

מפלגת הציונות הדתית ומפלגת הבית היהודי יחתמו היום על הסכם איחוד מפלגות, כאשר שם המפלגה המאוחדת יהיה: "המפלגה הדתית לאומית-הציונות הדתית"

הציונות הדתית והבית היהודי יחתמו על איחוד מפלגות
מצעד הדגלים ביום ירושלים דרך שער שכם אל הכותל המערבי צילום: ישי ירושלמי

מפלגת הציונות הדתית ומפלגת הבית היהודי יחתמו היום על הסכם איחוד מפלגות, כאשר שם המפלגה המאוחדת שתקום יהיה "המפלגה הדתית לאומית-הציונות הדתית". המפלגה המאוחדת תרוץ בבחירות תחת האותיות "טב", כך לפי פרסום "חדשות 12".

לפני מספר ימים אמרה יו"ר הבית היהודי וסגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה ל-mynet ירושלים: "יש מהלך שהוא יותר גדול מירושלים, התמודדתי לבית היהודי שאני חושבת שנכון שתהיה מפלגה אחת דתית לאומית. החבר'ה נמצאים בכל מיני מפלגות כי אין מי שיאסוף אותם תהיה מפלגה אחת. אנחנו מנסים לעשות סבב נוסף לאחד את הבית היהודי והציונות הדתית. אני מקווה שזה יצליח".

עוד הוסיפה: "בירושלים אני אוביל. מדובר בהסכם ארצי, ואם יהיה זה יהיה ארצי בכל הארץ, תהיה מפלגה אחת עם פעילות, ונוכל להשפיע על מה שקורה בציונות הדתית היום, יש לי אחריות לכל הארץ אנחנו צריכים לתת מענה לציבור הזה ללכת בכמה רשימות ויודעת מה המשמעות".

יחד עם זאת נזכיר כי כדי שמפלגות שרצות ברשויות המקומיות יקבלו ערבויות כספיות מטעם המדינה הן צריכות להיות עם ייצוג בכנסת, ואם לא אז שתהיה להן "מפלגת אם".

הציונות הדתית חגית משה הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד