כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"מעודדים "מלחמת סוף העולם

ראשי משמרות המהפכה מסיתים סטודנטים להצטרף למאבק ביהודים

מפקדים בכירים ממשמרות המהפכה משתמשים בארגון סטודנטים לונדוני כדי להזרים תעמולה אנטישמית קיצונית וכדי לקרוא לאלימות באוניברסיטאות הבריטיות  

ראשי משמרות המהפכה מסיתים סטודנטים להצטרף למאבק ביהודים
כנופיית משמרות המהפכה צילום: Iran International

מפקדים בכירים ממשמרות המהפכה האיראנית משתמשים בארגון סטודנטים בלונדון כדי להזרים תעמולה אנטישמית קיצונית וקריאות לאלימות לאוניברסיטאות בריטיות.

הדוברים, שחלקם תחת סנקציות שהוטלו נגדם בבריטניה בגין הפרת זכויות אדם, מילאו תפקידי מפתח בריסוק ההתנגדות באיראן. זו הפעם הראשונה שמפקדי משמרות המהפכה ממלאים תפקיד ישיר בהפצת תעמולת המשטר בבריטניה.

העיתון היהודי הבריטי Jewish Chronicle דיווח על שמונה מנהיגי משמרות המהפכה שפנו לקהל סטודנטים בבריטניה מאז תחילת 2020.

הקלטות חושפות כי המפקד סעיד גאסמי, אמר לסטודנטים בריטים כי השואה היא "מזויפת", התפאר באימון טרוריסטים של אל-קאעידה, והפציר בקהל שלו להצטרף ל"רשימה היפה של החיילים" שילחמו ויהרגו יהודים במלחמה אפוקליפטית מתקרבת (מלחמת סוף העולם).

מפקד אחר, חוסיין יקטה, הפציר בקהל שלו "להניף את דגל המהפכה האסלאמית, האיסלאם והמוות הקדושים". על התלמידים לראות את עצמם כ"לוחמים קדושים", אמר, והבטיח ש"עידן היהודים" יסתיים בקרוב.

הגילויים הללו עוררו דרישות של חברי פרלמנט מובילים ומומחי ביטחון לממשלה להגדיר את משמרות המהפכה כקבוצת טרור, המהלך זכה להתנגדות מצד משרד החוץ.

השיחות, שהועברו בשידור חי מאיראן ונצפו על ידי עשרות אלפי אנשים, אורגנו על ידי אגודת הסטודנטים האסלאמית של בריטניה, שיש לה רשת סניפים ברחבי המדינה. האגודה ממוקמת במערב לונדון, במרחק של קילומטר וחצי בלבד מבית כנסת.

 

איראן בריטניה משמרות המהפכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד