כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
חולץ ללא פגע

נס בכנרת: נפל מאופנוע ים 250 מטר בעומק החוף

גבר נפל הערב מאופנוע ים כ-250 מטר מול חוף הטיילת בטבריה ואבד עמו הקשר. פראמדיקים של מד"א יצאו לסריקות ואיתרו אותו במים כשהוא בהכרה מלאה ובחסדי שמים לא נזקק לטיפול רפואי | חובש מד"א: "הוא היה זמן ממושך במים והאירוע הזה היה יכול מהר מאוד להסתיים בטרגדיה."

נס בכנרת: נפל מאופנוע ים 250 מטר בעומק החוף
חיפושים בכנרת. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

נס הערב בכנרת: בשעה 19:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על גבר שנפל מאופנוע ים כ-250 מטר מול חוף הטיילת בטבריה ואבד איתו הקשר.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א בסירת-הים-בולנס יצאו לסריקות ואיתרו את הגבר כשהוא במים בהכרה מלאה. צוות מד"א משה אותו לסירה, הוא נבדק ע"י החובשים ובאורח נס הוא לא נפגע ולא נזקק לטיפול רפואי והועבר לסירת השיטור הימי להמשך הטיפול באירוע.

חובש רפואת חירום, משיט סירת-הים-בולנס של מד"א בכנרת, עוזי אמסלם סיפר: "מיד שקיבלנו את הדיווח על האירוע הבנו שצריך לעשות כל מה שניתן על מנת לאתר את הגבר שנמצא במצוקה במים במהירות האפשרית ולפני רדת החשיכה. הצלחנו להבין מה היה המיקום שלו וביצענו סריקות באזור יחד עם השיטור הימי. ברגע שאני ועידו גרנות מחוף הלידו שהיה איתי בסירה ראינו אותו צף עם חגורת הצלה על המים ומנופף לנו בידיים, התקרבנו אליו וזרקנו אליו מקל מיוחד שבעזרתו משכנו אותו אלינו, פתחנו את דלת הצד בסירה וסייענו לו לעלות אלינו".

עוד הוא ממשיך לתאר: "הוא היה תשוש ובאפיסת כוחות, ביצעתי בדיקות רפואיות על מנת לבדוק את מצבו, באורח נס הוא לא נפגע ולא היה זקוק לטיפול רפואי והעברנו אותו לסירת השיטור הימי שהמשיכו בטיפול באירוע. אני מאוד שמח שהצלחנו לאתר אותו, הוא היה זמן ממושך במים והאירוע הזה היה יכול מהר מאוד להסתיים בטרגדיה."

חילוץ בכנרת כנרת אופנוע ים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד