כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ההורים זומנו לתחנת המשטרה

מעשה קונדס? ילדים חרדים יידו אבנים לעבר אוטובוסים

יידו אבנים לעבר אוטובוסים שחלפו בירושלים בשני מקרים שונים ונתפסו על ידי שוטרי מחוז ירושלים. באחד המקרים מדובר בשני בני עשר תושבי קרית ספר שבמודיעין עילית. הוריהם זומנו לתחנת המשטרה

מעשה קונדס? ילדים חרדים יידו אבנים לעבר אוטובוסים
הנזק לאוטובוסים בשכונת רמות צילום: דוברות המשטרה

שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב, תפסו מוקדם יותר הערב, שני חשודים במעורבות ביידוי אבנים לעבר אוטובוס שחלף ברחוב סולטאן סולימאן במזרח ירושלים.

בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים, השוטרים עצרו את החשודים בני 14 ו-15, תושבי מזרח ירושלים, לאחר שעל פי החשד יידו אבנים לעבר אוטובוס ברחוב סולטאן סולימאן במזרח ירושלים. כתוצאה מהמעשה, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. החשודים שנעצרו על ידי השוטרים, הועברו לחקירה בתחנת שלם.

הנזק שנגרם לאחד האוטובוסים ברמות. (דוברות המשטרה)

במקרה אחר שארע מוקדם יותר הערב בשכונת רמות בירושלים, בלשי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, תפסו בשעת מעשה שני חשודים בני 10, תושבי קרית ספר, ביידוי אבנים לעבר אוטובוסים חולפים בשכונת רמות. כתוצאה מהמעשים, נגרם נזק לאוטובוסים שחלפו במקום. הורי החשודים שנתפסו על ידי בלשי המשטרה זומנו לתחנת המשטרה.

"אנו רואים בחומרה ניסיונות של בני נוער באשר הם לפגוע באוטובוסים, בנהגים או בנוסעים. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות למעצרם של פורעי חוק, מפרי סדר ומיידי אבנים, בגירים או קטינים, וכן נגד כל מי שינסה לפגוע במשתמשי הדרך, בבטחון הציבור וברכושו". נמסר מהמשטרה.

הנזק שנגרם לאחד האוטובוסים ברמות. (דוברות המשטרה)

 

יידוי אבנים שכונת רמות אוטובוס ילדים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד